OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Vi är ett tjänsteföretag som arbetar med uthyrning av butikspersonal till de största aktörerna inom detaljhandeln. Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak bestå av att ta emot förfrågningar från våra kunder via telefon och mejl, registrera och bemanna uppdrag, lösa akut sjukfrånvaro och ha löpande dialog med kunder och medarbetare.
Du kommer arbeta i vår kundtjänst med såväl akuta som långsiktiga förfrågningar av vår bemanningstjänst i hela Sverige med störst fokus på region syd, därav värdesätter vi om du har lokalkännedom i Skåne.
Personliga egenskaper
Att jobba i kundtjänst på Storesupport innebär ett arbete där man hela tiden måste vara beredd på snabba puckar, många bollar i luften, prioriteringar och omprioriteringar. Våra kunder och medarbetare kontaktar oss löpande i olika ärenden och för att vår leverans till kund skall vara kvalitativ krävs det att man är strukturerad och klarar av att arbeta i högt tempo.
För att arbeta i vår kundtjänst krävs det att du är serviceinriktad, engagerad, ansvarstagande, lösningsorienterad och målmedveten med en stark vilja att lösa varje uppdrag på bästa sätt för både kund och medarbetare!
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från arbete inom kundtjänst, bemanningsbranschen eller detaljhandeln. Flytande svenska i tal och skrift är ett krav.
Vi lägger stor vikt vid din personlighet då du kommer att ingå i ett mindre team där god kommunikation- och samarbetsförmåga är otroligt viktigt.
Om tjänsten
Tjänsten är på deltid 75% under ett vikariat till februari 2022 med eventuell förlängning. Arbetstiderna kommer vara belagda under dagtid måndag till fredag. Månadslön enligt avtal.
Arbetsplatsen kommer vara belagd antingen på vårt huvudkontor i Stockholm eller på vårt kontor i Malmö, beroende på vart vi hittar rätt kompetens.
Om oss
Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Kunderna finns i detaljhandelns alla led - lager, logistik, e-handel, butiker och leverantörer. Vi är marknadsledande och har uppdrag i hela Sverige, kontoren finns i Malmö, Göteborg och huvudkontoret i Solna, Stockholm. Koncernen startades år 2000, omsätter 400 MSEK och har 1 500 medarbetare. Storesupport ingår i Svensk Handel och har kollektivavtal med Handelsanställdas förbund. www.storesupport.se (http://www.storesupport.se/)
Ansökan
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Är du intresserad?
Tjänsten kommer tillsättas i början av april men urval och intervjuer sker löpande - skicka därför in din ansökan redan idag! Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till Marion på marion.wagby@storesupport.se eller 072-2131493.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Jerry Stribrant
0761-27 20 22
Victoria Blomquist
0733- 44 54 51
Anna Wolthon
08-448 07 00
Tina Hamberg
Melodi Haghiri
Lisa Schuman
Jerry Stribrant
Johan Ekström
Alexandra Drakengård
Marion Wågby