Vikariat kassa och kundtjänst

Vikariat kassa och kundtjänst

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Sparbanken Göinge är en fristående Sparbank med kontor i Farstorp, Glimåkra, Röke och Vinslöv. Sparbanken Göinge har en affärsvolym på ca 17 miljarder kr och har ca 45 medarbetare. Vi är en bank med väldigt hög kundnöjdhet. Samtliga fyra kontor erbjuder fullservice inom bank och försäkring. Våra ledord är Trygg-Nära-Personlig vilket genomsyrar hela vår verksamhet. Alla beslut fattas lokalt och nära kunderna.

En av våra medarbetare ska vara föräldraledig och vi söker nu hennes vikarie för perioden mars 2022 – augusti 2023. I denna rekrytering samarbetar vi med Wikan Personal.

Dina arbetsuppgifter
Som medarbetare i vår kassa/kundtjänst är du vårt ansikte utåt och den första våra kunder möter. Ditt arbete består av kundservice och att hjälpa såväl våra privatkunder som företagskunder med olika tjänster. Exempel på arbetsuppgifter:

- Hjälpa våra kunder med digitala tjänster såsom Swish och BankID
- Kontanthantering
- Hjälpa till med kundernas bankfack
- Delaktig vid bouppteckning
- Öppna och avsluta konto

Din bakgrund/Dina egenskaper
Vi söker dig som kan leverera service, är administrativt lagd och alltid har ett leende på läpparna som smittar av sig! Du har en avslutad gymnasieutbildning och har eventuellt byggt på med en eftergymnasial utbildning inom administration, ekonomi eller service. Har du erfarenhet av en liknande roll är det värdefullt, alternativt att du tidigare arbetat med service, ekonomi eller sälj i tex butik - där du alltid har kunden i centrum.

Rollen är bred och varierande och det är viktigt att du är flexibel, driven, ordningsam och initiativtagande. Som person har du hög social kompetens, du för dig professionellt och trivs med att vara ansiktet utåt.

Du har god datorvana och är van användare av Officeprogrammen och affärssystem/CRM system. Tjänsten kräver att du uttrycker dig obehindrat och professionellt, i tal och skrift, i såväl svenska som engelska.

Information och kontakt
Tjänsten är en visstidsanställning på heltid (38,5 h/vecka) med start i mars 2022 och tom augusti 2023. Din placering är på kontoret i Glimåkra.

Välkommen med din ansökan via www.wikan.se. Vi tillämpar löpande urval vilket innebär att tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag som är den 24 januari.

För mer information kring tjänsten och rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Sara Kvist på telefon 044-590 65 12.

Vi ser fram emot din ansökan!

Om Wikan Personal
Wikan Personal är ett auktoriserat och etablerat bemannings- och rekryteringsföretag. Med lokal förankring vill vi hjälpa företag och organisationer med kompetent och välmotiverad personal. Wikan har kontor på 15 orter i Sverige, omsätter ca 450 Msek och har omkring 1000 anställda. Läs mer på www.wikan.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Marie Andersson
0381-480 951
Elof Jansson
044-590 65 04
Lars Berntsson
044-5906505
Dan Samuelsson
044-590 65 01
Stefan Johansson
0417-77 99 81
Petter Bengtsson
0417-77 99 83
Catharina Holgersson
0417-77 99 82
Stefan Johansson
0417-779981
Andreas Håkansson
044-590 65 07
Petter Bengtsson
0417-779983

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wikan Personal AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 januari 2022
  • Ansök senast: 24 januari 2022

Besöksadress

Järnvägsgatan 2
None

Postadress

Götgatan 1
Kristianstad, 29133

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024