OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Vår kund, en koncern med kontor på Hötorget, söker nu efter en ekonomiassistent till deras kundreskontra. Ett föräldravikariat som startar omgående och sträcker sig fram till september 2022.
Dina arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta:
• Fakturering
• Påminnelser
• Inkasso
• Bokning av bank
• Avstämning av balanskonton
• Arbeta med ärendehanteringssystem
• Besvara mail och telefonsamtal från kunder
• Diverse administrativa uppgifter som ingår på en ekonomiavdelning
Din profil
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av ekonomiassistentrollen, minst ett halvår, där du arbetat med kundreskontran. Som person är du självgående, driven och prestigelös. Du är framåt, orädd och ansvarstagande. Då du kommer arbeta nära med övriga på ekonomiavdelningen krävs det att du är duktig på att samarbeta och är en teamplayer.
Det är meriterande om du har arbetat i Agresso.
Framgångsfaktorer
• Minst ett halvårs erfarenhet av att arbeta som ekonomiassistent
• Självgående, driven och prestigelös
• Meriterande att ha arbetat i Agresso
Om oss
Resultat AB är ett bemanningsbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av Ekonomer. Vi är helt enkelt experter på Ekonomer!
Ansökan
START: Omgående
OMFATTNING: Heltid fram till september 2022
PLACERING: Stockholm City, Hötorget
LÖN: Enligt överenskommelse
KONTAKT: Hanna Eriksson, 072 230 99 89
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2021-04-21
Denna tjänst är en direktrekrytering där vi på Resultat ansvarar för rekryteringsprocessen och där du blir anställd direkt hos vår kund. Låter detta som en intressant utmaning? Vi uppskattar om du ansöker omgående då urval och intervjuer sker löpande. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Hanna Eriksson, 072 230 99 89