OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är ett företag med familjekänsla som arbetar med kvalité och hjärta för att kunden ska få det som den önskar.
Vårt företag har funnits i branschen i drygt 35 år och vi ser kvalité som vår ledstjärna och är ISO certifierade för Miljö, Kvalité och Arbetsmiljö.
Här hjälps alla åt att skapa en bra arbetsplats och god stämning, genom detta utför vi bra arbete och får nöjda kunder.
Från mitten av oktober 2022 till slutet av februari 2024 söker vi Dig som tycker om att ge service med ett leende på läpparna till allt och alla, likväl internt som externt.
Erfarenhet av kundtjänst är inte ett krav men man måste ha arbetat med service på något sätt tidigare samt vara van att hantera dator och olika program.
Om du sen har lätt att lära med ett glatt sinne och gillar ett härligt gäng med mycket skratt så passar du in. Vi är ett företag som handhar fastighetsskötsel mm åt ett antal större och mindre fastighetsägare och bostadsrättsföreningar.
Den medarbetare vi söker kommer att arbeta i vår kundtjänst med att hjälpa hyresgäster, förvaltare och fastighetsägare med att se till att de får det som de behöver hjälp med utfört, antingen genom våra egna hantverkare eller någon av våra underentreprenörer. Man ska även hjälpa till att vägleda och svara på diverse frågor som kan uppstå.
Samtidigt är man en administrativ hjälp åt våra medarbetare främst som är ute på fältet och kommer då att utföra de flesta förekommande arbeten som finns på ett kontor så som att ex vis skriva meddelanden, sorteringsarbete, arkivering, brygga kaffe och kopiera mm.
Arbetet kommer mestadels att ske per telefon och mail (via Outlook), arbetsordrar kommer att skrivas till medarbetare och underentreprenörer i orderhanteringssystemen DeDU och Vitec, samt skriva meddelanden etc i både Word och Excel.