OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kommunkontoret, Personal- och löneenheten söker
Vikariat Löneassistent
Personal- och löneenheten består av en arbetsgrupp med 13 medarbetare som arbetar med personal- och lönefrågor samt vikariesamordning i Lindesbergs kommun. Vi arbetar i Personec P och ansvarar för kommunens löneutbetalningar, ca 3000 per månad.
Arbetsuppgifter
Administration av löner, ersättningar och arvoden i personal- och lönesystemet Personec P. Stöd och rådgivning till arbetsledare och övrig personal i lönerelaterade frågor. Vidare ingår att besvara frågor från medarbetare och myndigheter. Medverka/ansva för utbildning och information inom arbetsområdet.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har gymnasieutbildning samt erfarenhet av löneadministration alternativt flerårig erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete. Har du erfarenhet av offentliga löneavtal är det meriterande. Du har initiativkraft och är självgående, har god samarbetsförmåga och ansvarskänsla samt är en noggrann administratör med ett strukturerat arbetssätt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rektor Per Sundelius
0581-813 56
Rektor Margarita Fernandez
0581-814 04
Rektor Lars Speziali
0581-812 84
Rektor Jimmy Fagrell
070-272 07 89
Rektor Karin Johansson
0581-813 42
Rektor Eva Boström
0581-813 91
Rektor Per Wernborg
0581-813 17
Förvaltningschef Kaj Söder
0581-811 86
Rektor Johan Ringaby
0581-815 42
Rektor Michael Tybell
070-544 43 53