OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en proffsig och engagerad kollega till vår servicemarknadsadministrationen i Stockholm Kista
Om rollen
I rollen kommer du att stötta både internt och våra Fordåterförsäljare ute i landet. Du har ett intresse för ekonomi och med bred kunskap inom Excel. Arbetstiden är förlagd på dagtid måndag-fredag.
Hur ser en arbetsdag ut?
Det viktigaste är att du verkligen brinner för att arbeta administrativt, besitter goda kunskaper i Excel samt har förståelse och intresse för ekonomi, flöden och processer. Här krävs god prioriterings- och planeringsförmåga, noggrannhet och ansvarskänsla.
Teamets huvudsakliga uppgifter är
• Daglig framtagning av dokument och utskick i Excel, PDF till övriga delar i organisationen.
• Fakturabehandling och kreditering av bytesdelar och reklamationer.
• Utredningar
• Stöd till våra övriga på avdelningen samt till vår ekonomiavdelning
Vem trivs här?
För att vara rätt person för rollen tror vi att du är noggrann, systematisk. Du räds inte för att ta tag i det som behövs göras och gör så på ett prestigelöst sätt. Du bör ha goda kunskaper i Officepaketet, främst Excel. Vi ser även gärna att du arbetat i en liknande roll. Du behöver fungera bra i grupp och förstå värdet av bra teamwork men samtidigt vara självgående i det dagliga arbetet.
Vi erbjuder
Vi erbjuder ett föräldraledighets vikariat på 12 månader med möjlighet till förlängning. Tänkt start för vikariatet är från den 14 Augusti. Tjänsten innebär en sysselsättningsgrad på heltid med 6 månaders provanställning.
Välkommen med din ansökan!
Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag!