OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vad tjänsten kommer att utgöra i grova drag:
- Hantera support/ärenden som kommer in via arskort@aikfotboll.se, biljett@aikfotboll.se samt över telefon. Kräver lite kunskap i biljettsystemet samt mycket kundkontakt. Inkluderar då att vara tillgänglig ifall mail/samtal kommer in samt som support till AIKs reception.
- All biljetthantering under säsongen, distribuera biljetter enligt förbestämda potter till alla som ska få biljetter per match. Här behöver man ha lite koll på att blocka undan ett antal platser till varje match för att biljetterna ska finnas till tex partners.
- Hantera biljettkoder. Koder skickas ut inför varje match, dessa beställs från Stockholm Live och skickas ut till de som ska få dem.
- Boka in nya besökare i VIP:en i samråd med säljavdelningen. Inför varje match så säljer säljavdelningen en antal MDH-biljetter (Match Day Hospitality, matchbiljetter i VIP:en), dessa kommer i en lista inför varje match och biljetterna måste skickas ut till respektive person som köpt.
- Representera arrangören i biljettkassan på matchdag. Biljettkassan drivs av Stockholm Lives personal och det finns (nästan) alltid en ansvarig Ticketing Manager från Stockholm Live på plats. Men vi som arrangör behöver ha en person på plats också som kan informera personalen i kassan om eventuellt speciella omständigheter den dagen, vara den som fattar beslut när frågor på plats uppstår som rör ekonomi/arrangör samt supporta kassans personal i biljettsystemet när det behövs.
- AIK:s kontaktperson mot Stockholm Live.
Man har en (nästan) daglig kontakt med Ticketing Manager hos Stockholm Live för att informera dem om kommande biljettsläpp, få support i biljettsystemet, schemalägga rapporter, ändringar/uppdateringar på biljettsidan osv.
Tjänstens längd:
- 5 månader med chans till förlängning
- Fast lön
Vi söker dig som är:
- Serviceminded
- Flexibel
- Dela AIK Fotbolls värderingar
- Ordningsam
- Strukturerad
- Respekt för AIK Fotboll som klubbmärke
- Lagspelare
- Hög integritet
- Duktig administrativt (Office-paket)
Arbetstider:
Arbetstiden för denna tjänst kommer att variera lite mellan de veckor vi har match hemma och borta men räkna med 35- 40h / vecka. Det inkluderar helgjobb vid hemmamatch. Arbetet är för det mesta flexibelt att göras hemifrån men det är bra om det delvis görs från kontoret på arbetstid då en del frågor/arbetsuppgifter alltid då uppstår på plats. På matchdag görs då arbetet på plats.
Kontaktpersoner på detta företaget
Robin Westerlund
+46 70 994 21 77
Linus Westerlund
+46 73 394 48 92
Simon Wallunger
46735589920
Simon Wallunger
0735589920
Robin Westerlund
0709942177
Linus Westerlund
0733944892