OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Beskrivning av tjänsten
Till vårt kontor i Mölndal (Krokslätts fabriker) där bl.a. vår löne- och reskontraavdelning sitter, söker vi nu en receptionist med administrativa uppgifter.
Lite kort om tjänsten:
- Tjänsten är ett föräldravikariat/allmän visstidsanställning fr.o.m. början av april t.o.m. ca 10 november 2023 (när ordinarie receptionist kommer tillbaka från sin föräldraledighet).
- Arbetstider är måndag-fredag kl 8-16:30 (40 tim/vecka) på vårt fina kontor på Krokslätts fabriker i Mölndal. Vi tillämpar flextid.
- Tjänsten är 30 % reception och 70 % administrativa uppgifter för lönekontoret, vilket innebär att du kommer ingå i vårt härliga löneteam som består av 14 löneadministratörer och -specialister.
Arbetsuppgifter
- Administration så som olika typer av intygshantering, rekvirering, förfrågningar från Försäkringskassan etc.
- Ta hand om våra besökare på kontoret, hjälpa till att boka mötesrum etc.
- Hantera ingående och utgående post och paket.
- Beställa kontorsmaterial, kaffe, förbrukningsvaror, fika, lunch etc.
- Säkerställa en hög servicegrad med ordning och reda på kontoret och inte minst se till att kontoret är trivsamt för alla kollegor
Vem är du?
Som receptionist hos oss ska du vara ansvarsfull, hjälpsam, gilla ordning och reda samt vara självgående. Du ska kunna både samarbeta och arbeta självständigt. Arbetslivserfarenhet är inget krav för denna tjänst - vi söker efter en till serviceinriktad och go’ kollega till vårt härliga gäng
Om Attendo
Attendo är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med 24 000 medarbetare. Vårt arbete ska stärka individen och vi arbetar för att ge utmärkt service både till våra kunder och kollegor.
Låter detta som något för dig? Sök redan idag!
Vi går igenom ansökningarna löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Helena Åhs
+46 (0) 31 333 54 85, +46 (766) 471607