Vikariat till återvinningsanläggning i Norrort

Vikariat till återvinningsanläggning i Norrort

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Är du intresserad av återvinning, miljö och fordon och vill lära dig mer hur det fungerar i praktiken?
Vi söker nu, för kunds räkning, en kundmottagare för ett vikariat från juni och ett år framåt. Huvuduppgiften är att ansvara för den dagliga kontakten med företagskunderna som använder anläggningen. En stor del i jobbet innebär personlig service där du ta emot inkommande chaufförer/fordon, kontrollerar och godkänner laster, hantering av eventuella extra betalningar m.m. I rollen ingår det även att ta emot ordrar/bokningar via mejl och telefon för att kvittera inför fakturering. Du kommer även ansvara för att identifiera avvikelser, ändra debiteringsgrund och ta emot och ta betalt av icke avtalskunder på plats.

Här får möjlighet att arbeta i ett stabilt företag som skapar samhällsnytta och dina närmsta kollegor är ett härligt och glatt gäng på ca 10 personer. Vår kund erbjuder kompetensutveckling och sociala aktiviteter och månar om ett bra arbetsklimat även för våra konsulter.

En stor del av arbetstiden sker utomhus och du kommer att bli utrustad för att klara alla sorters väder.


Din profil
Du trivs i en kundnära roll och har ett serviceinriktat arbetssätt. Du har erfarenhet från att jobba med kunder och har inga problem med viss administration. Du har ett eget driv och trivs både med att arbeta självständigt och att jobba tillsammans med andra. Som person är du positiv, sprider glädje, har "skinn på näsan" och kan bjuda på dig själv.

Anläggningarna ligger utanför allmänna kommunikationer och det är därför ett krav på att du har B-körkort och tillgång till egen bil.

Utöver ovanstående är det även meriterande om du är:
-Lyhörd och har ett så kallat ”splitt vision”, ögon i nacken.
-Stresstålig och kan prioritera.
-Bekväm med datorer, exempelvis att fylla i rapporter i Excel samt göra vissa efterkontroller.

Observera att ett utdrag från belastningsregistret kommer att beställas innan anställning.


Vi erbjuder
För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos oss erbjuder vi därför bland annat:

- Marknadsmässig lön
- Personlig och stöttande konsultchef
- Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet

Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär.



Ansökan
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum - Skicka därför in din ansökan redan idag!

Om verksamheten
Vi på Arena Personal har ett personligt engagemang och anstränger oss för att hitta uppdrag som passar dig.
Vi vill att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb!
Vi agerar professionellt och har gedigen kompetens inom arbetsrätt, vilket ger dig trygghet på dina uppdrag. Våra konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är aktuellt för just dig.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus

Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn

Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 mars 2021
  • Ansök senast: 21 mars 2021

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Fleminggatan 7
Stockholm, 10425

Liknande jobb


Extrajobb på Kundservice

Extrajobb på Kundservice

22 november 2024

Kundservicemedarbetare

Kundservicemedarbetare

22 november 2024

22 november 2024