Vikarie Administratör/HR-Assistent

Vikarie Administratör/HR-Assistent

Arbetsbeskrivning

Tjänsten

Som administratör/HR-assistent kommer du att ansvara för att:

- Utreda personalbehovet i företaget.
- Sköta rekrytering, annonsering, göra intervjuer och ta referenser.
- Planera och genomföra introduktion för nyanställd personal.
- Du kommer även ha hand om att hitta nya underentreprenörer att jobba med.
- Planera kompetensutveckling för alla anställda.
- Administrativa uppgifter.
- Rekryteringsmässor eller arbetsmarknadsdagar eller andra liknande event.

Det kommer även vara en del administrativa uppgifter utöver ovan stående. Du kommer ha nära kontakt med Personalchefen.

Tjänsten är ett vikariat som kommer att pågå åtminstone under 1 års tid med start feb/mar 2023.

Erfarenhet

För det mesta kommer du att arbeta med människor, både vid rekrytering och med befintlig personal, så det är ett krav att du har hög social kompetens och att du gillar att arbeta med människor.

Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom något serviceyrke och kan hantera människor. Oavsett din bakgrund så behöver du vara en person som gillar hårt arbete och som visat prov på förmågan att nå mycket bra resultat i dina tidigare jobb.

Din person

- Som person är du noggrann, flexibel och har god administrationsvana.

- Du är en van datoranvändare och har erfarenhet av att använda telefonen som främsta verktyg i det dagliga arbetet.

- Du behöver kunna behärska det svenska och engelska språket i både tal och skrift.

- Du är initiativtagande och ser vad som behöver göras, och sitter inte och väntar på instruktioner.

- Vidare är du strukturerad och ordningsam, duktig på att avsluta uppgifter och du är van vid att ha många bollar i luften samtidigt.

Ansökan

Låter det här som en intressant utmaning för dig? I så fall skicka din ansökan idag! Vi kommer att göra intervjuer löpande så ansök snarast möjligt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Administrativ chef Anna Ohiniya Svensson
0707-76 76 30
Administrativ chef Anna Ohiniya Frykman
0707-76 76 30
Personal Chef Magda Lito
08-604 74 45
Personalchef Magda Lito
070-776 76 30

Sammanfattning

  • Arbetsplats: DM TAK AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 december 2022
  • Ansök senast: 15 juni 2023

Besöksadress

STALLARHOLMSVÄGEN 31
BANDHAGEN

Postadress

STALLARHOLMSVÄGEN 31
BANDHAGEN, 12459

Liknande jobb


Parkering Malmö söker HR-administratör

Parkering Malmö söker HR-administratör

22 november 2024

People & Office coordinator

People & Office coordinator

21 november 2024

18 november 2024