OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vikarie i vår växel MejDej-kooperativet och RKB-assistans är brukarkooperativ vars ändamål är att ge assistansberättigade medlemmar möjlighet till en självvald och självstyrd personlig assistans. För att möjliggöra detta åtar vi oss arbetsgivarskapet för medlemmarnas personliga assistenter. Medlemmarna väljer själva sina assistenter, schemalägger assistenterna samt bestämmer över arbetsinnehåll. Vi strävar efter att ha en så god kompetens hos våra anställda, som möjligt och vi är måna om att såväl medlemmar som anställda, ska känna sig tillfreds med oss som assistanssamordnare och arbetsgivare. Du kan hitta mer information på vår hemsida www.mejdej.se eller www.rikskooperativet.m.se Vi är båda IFA-godkända verksamheter(www.intressegruppen.info) Vi söker en vikarie till vår växel och reception. Vi är två kooperativ som anordnar personlig assistans med gemensam växel/reception på våra huvudkontor i Kristianstad. Vi behöver vikarie några veckor på sommaren och vid enstaka tillfällen under resten av året. Vår växel är öppen helgfri måndag till fredag mellan kl 09.00-12.00 samt kl 13.00-16.00. Även viss posthantering ingår som arbetsuppgift. Tidigare erfarenhet av att arbeta i växel/reception är meriterande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Assistanssamordnare Elisabet Edelbring
044-781 51 00
0734-484941
Assistanssamordnare Maria Gunnarson
044-781 51 00
Assistanssamordnare Elisabet Edelbring
044-781 51 18
0734-484941
Assistanssamordnare Elisabet Edelbring
044-781 51 00
0734-484941
Verksamhetsledare Agneta Ryfelt
044-781 51 00
Assistanssamordnare Maria Gunnarson
044-781 51 00
Personaladministratör Eva Arvidsson
044-781 51 11
Verksamhetsledare Elisabet Edelbring
044-781 51 18
0734-484941
Verksamhetsledare Elisabet Edelbring
044-781 51 00
0734-484941
Arbetsledare Eva Arvidsson
044-781 51 11