OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi en vikarierande assistent till vårt kontor i Bengtsfors. Tjänsten är främst som receptionist/mäklarassistent men arbetsuppgifterna kommer även att innehålla support till våra juridiska tjänster. Arbetsuppgifterna är mycket varierande och som assistent kommer du att ge support inom marknadsföring, språkgranskning/korrekturläsning, försäljning, kundtjänst/reception, kontakt med myndigheter och banker, visning av fastigheter och övrig administrativt support till mäklaren. Flera arbetsuppgifter kan tillkomma.
Vi söker en person som är social men även mycket noggrann, är strukturerad och har lätt att lära sig. Goda datakunskaper och goda kunskaper i svenska är ett måste då utformning av prospekt och kontakt med myndigheter är en stor arbetsuppgift. Vi ser det som en merit att du har utbildning eller erfarenhet inom ekonomi, har intresse för villor/huskonstruktioner och har lokalkännedom. B körkort krävs.
Tjänsten är för en heltidsvikarie i ca 1 år med start under oktober 2020.
Vid intresse, vänligen skick ditt CV med personligt brev till stephanie@flink.se. Tjänsten tillsätts så fort vi hittar rätt person.