Vikarie sökes till reception i Solna.

Vikarie sökes till reception i Solna.

Arbetsbeskrivning

Vi erbjuder arbetsplatsservice i världsklass som stärker helhetsupplevelsen av din verksamhet. Vi gör det genom våra tjänsteområden facility management, lokalvård, bemanning, kontorsmaterial, växtinredning, mat & dryck. Vi skapar en lösning som passar din verksamhet lokalt eller samordnat i hela landet. Inspira har funnits sedan 1984, omsätter 500 mkr och sysselsätter 1400 medarbetare. Vi verkar utifrån vår värdegrund som bygger på kundnöjdhet, medarbetarnöjdhet, hållbarhet och förnyelse.

VI ERBJUDER DIG

En rolig och utvecklande roll som vikarierande receptionist under 7 veckor. Du erbjuds ett aktivt och omväxlande arbete med stort eget ansvar. Bra villkor enligt kollektivavtal, utbildning anpassad till dig och dina arbetsuppgifter. Vår värdegrund beskriver vad vi står Kundnöjdhet, Medarbetarnöjdhet, Hållbarhet och Förnyelse.

BESKRIVNING AV TJÄNSTEN

På uppdrag av vår kund söker vi nu en prestigelös, kontorsansvarig receptionist som vill arbeta brett med service och administration. Du kommer tillsammans med din kollega ansvara för att receptionen fungerar på bästa möjliga sätt genom att ge service till besökare och internt anställda.

Du kommer att vara ansiktet utåt, ta emot besökare, hantera och besvara inkommande frågor och kundärenden via telefon, webb och mail, samt ansvara för tillsyn och skötsel av pentry, konferens och allmänna ytor. Ärenden kan vara av blandad karaktär då både privatpersoner och företag hör av sig och för att passa i rollen är det viktigt att du har en välkomnande och hjälpsam attityd och ett professionellt förhållningssätt. För rätt person kan rollen på sikt komma att innefatta mer kvalificerad administration.

 

DIN PROFIL

Erfarenhet av service och administration är en förutsättning för att lyckas i rollen och vi söker dig som erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. För oss betyder det att du har arbetat som receptionist, kontorsassistent, administratör eller motsvarande och vi tror att du brinner för serviceyrket!

Vi söker dig som är serviceminded och som alltid sätter kunden först.

Du gillar att ge god service, är positiv och prestigelös då arbetsuppgifterna kommer att vara varierande. Du tar egna initiativ och ser lösningar där problem uppstår. Du är duktig på att ta egna initiativ och ser vad som behöver göras samt har en god organisatorisk förmåga. Du ska vara noggrann och administrativt lagd. God datorvana och erfarenhet av växelsystem krävs för att du snabbt ska kunna sätta dig in i rollen.

Denna tjänst är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du är anställd hos Inspira men kommer att vara placerad hos vår kund.

Tycker du att uppdraget låter spännande och anser att du är rätt person för uppdraget så är du varmt välkommen med din ansökan. Urval kommer att ske löpande varav tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Har du frågor är du välkommen att kontakta förnamn.efternamn@inspira.se

 

Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg, kom ihåg att bifoga CV, personligt brev och spela gärna in en kort videopresentation av dig själv.

Varmt välkommen med din ansökan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Rigmor Öhman

HR-support Rigmor Öhman

Josefine Sundström

HR-chef Anna-Karin Berts
08-505 537 18
Driftområdeschef Gunilla Wellerfors

HR Anna-Karin Berts

Regionchef Nord Björn Jönsson

Personalchef Aira Tapper

Operativ Chef Per Karlsson

Personalchef Aira Tapper

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inspira AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 januari 2020
  • Ansök senast: 21 februari 2020

Besöksadress

Hangövägen 19
None

Postadress

Hangövägen 19
Stockholm, 11541

Liknande jobb


27 december 2024

Receptionspersonal

Receptionspersonal

26 december 2024