OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är mer än bara en arbetsgivare
Hos oss får du vara dig själv! För vi vet att en inkluderande arbetsplats ger framgång och det blir roligare att gå till jobbet. Det vi har gemensamt är våra värderingar; serviceanda, laganda och utveckling. Med våra tjänster bidrar vi till ökad livskvalitet. Vi uppskattar socialt ansvar och samhällsengagemang. Vi bryr oss helt enkelt om varandra och vårt samhälle, och erbjuder trygghet, tillit och glädje.
Vi söker en ABW koordinator till vår kunds fantastiskt fina lokaler i Mölndal. Vi söker dig med hög kommunikationsförmåga inom både svenska och engelska i såväl tal som skrift och som gillar att arbeta med varierade uppgifter då tjänsten bl a innefattar konferensrumsservice, möte med kund, AV (audiovideo) teknik mm.
Att arbeta hos oss innebär ett stort engagemang och intresse av att leverera förstklassig service.
På ett ABW (aktivitetsbaserade arbetsplatser) kontor är det arbetsuppgifterna som styr vart de anställda fysiskt arbetar. Telefonsamtal, möten eller projektarbeten är exempel på några aktiviteter som utförs bäst i vitt skilda miljöer. Den enskilde medarbetaren har inget eget skrivbord utan sätter sig på ett ledigt skrivbord utifrån dagens aktivitet. Detta arbetssätt ställer krav på en mer personlig och nära kontorsservice med stöd i allt från konferensservice till iordningställande av interiör eller skåps administration.
Krav/kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Duktig administratör
• God datorvana i Officepaketet
• Behärskar engelska och svenska utmärkt i tal och skrift
Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Konferensrums service ex. tekniksupport, påfyllning av kontorsmaterial, iordningställande/möblering av konferensrum etc.
• Administration av personliga skåp.
• Hantering av ”lost & found”.
• Samordning av olika FM funktioner.
• Vid behov, akut lokalvård eller pentryservice.
• Vara synlig och närvarande åt verksamheten i ABW ytorna.
Dina personliga egenskaper
Ditt serviceintresse är väldigt stort och du har fingertoppskänsla för hur du bemöter kunden, alltid kunden i fokus. Du har hög social kompetens och är van att arbeta i högt tempo. Du är stabil och trygg i dig själv samt strukturerad och flexibel. Du har en god problemlösningsförmåga och är självgående i din roll.
Vidare har du förmåga och intresse att jobba i team och hjälpa en kollega vid behov.
Tjänsten är ett vikariat på heltid, måndag-fredag 7-16.
Ansökan kan endast göras via vårt ansökningsverktyg ReachMee.
Har du frågor kontakta Christian Åsheim christian.asheim@sodexo.com
Sodexokoncernen
Sodexo är världsledande inom tjänster som förbättrar livskvalitet för våra kunder och medarbetare. Vi utmärker oss genom vår hållbara affärsmodell och vårt serviceutbud med måltids- och FM-tjänster samt lösningar för medarbetarförmåner. Vi bidrar till den ekonomiska, sociala och miljömässiga utvecklingen i de 53 länder där vi har verksamhet. Med omsorg servar våra 422 000 medarbetare miljontals människors dagliga behov och vi driver vår verksamhet på ett inkluderande, engagerande och ansvarstagande sätt. På Sodexo är vårt syfte att skapa en bättre vardag för ett bättre liv för alla.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper
LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,