Vikarie till Customer Success

Vikarie till Customer Success

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med och hjälpa verksamheter att göra rätt investeringar i sin viktigaste tillgång – medarbetarna? Vi hjälper verksamheter inom både privat och offentlig sektor att utveckla sin medarbetarresa. Från att attrahera och rekrytera, till onboarding och medarbetarutveckling.  

Brinner du för att skapa ett stort värde för våra befintliga och framtida kunder och tycker du att framtidens arbetsplatser är något att satsa på, då ska du läsa vidare. 

Om rollen 
Customer Success teamet har ansvar för att våra kunder ska älska oss och vilja fortsätta utvecklas tillsammans med oss. Du är del av ett härligt team med stark servicekänsla som hjälper varandra att hjälpa våra kunder, både genom att vara first point of contact för kund, men även genom backoffice-arbete i våra interna system. 

Att vara kund hos Talentech ska vara en upplevelse utöver det vanliga. Lite lagom räcker helt enkelt inte särskilt långt hos oss. Vi satsar på ett långvarigt förhållande där vi alltid kan tänka oss att ge lite mer än vad vi tar 

Rollen innebär att: 

• Svara på frågor från användare i våra produkter via mejl och telefon 
• Via mejl och telefon assistera kandidater som har problem att söka tjänster hos våra kunder 
• Dispatcha/eskalera ärenden som 2nd line, 3rd line eller kundansvarig måste titta på 
• Arbeta aktivt med systemuppdateringar och interna processer 
• Koordinera kundärenden inom Customer Success-teamet 

Vi söker dig som 

• Har en starkt utpräglad servicekänsla, tycker om att bygga relationer och att hjälpa till att lösa utmaningar 
• Har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift (svenska och engelska) 
• Har stort tekniskt intresse och lätt för att ta till dig nya system och navigera i en tekniskt komplex verksamhet 
• Trivs bäst när det är många olika saker på gång samtidigt i en miljö där vi stöttar och lär av varandra 

Mer information 
Tjänsten är ett vikariat fram till januari nästa år med tillträde snarast. Det spelar ingen roll om du ansöker med CV, LinkedIn-profil, film och/eller personligt brev, så länge du visar ditt intresse. Intervjuer sker löpande, så inkom gärna med din ansökan redan idag! 

Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att höra av dig till Jannica Tollén, Head of Customer Success, jannica.tollen@talentech.com  

Varmt välkommen med din ansökan!  

Om oss 
Talentech är en ledande aktör inom HR-tech med en stark framtidstro och vi växer både organiskt och genom förvärv. Med över 2 200 kunder globalt, varav 700 på den svenska marknaden, ser vi mycket goda utsikter för vår fortsatta resa framåt.   

 

#LI-hybrid

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Talentech
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 mars 2022
  • Ansök senast: 15 april 2022

Liknande jobb


Helpdesktekniker

Helpdesktekniker

20 september 2024

20 september 2024