OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar långsiktigt och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 2500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Solna men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Höör, Linköping, Karlstad, Kinna, Uddevalla och Visby
Vi söker en personal till vår Jour & Bemanningen med säte i Solna, . Verksamheten sköter vikarietillsättning för Särnmarks kunder över hela landet. Samt hoppa in vid semestrar, ledighet och sjukdom för ansvariga jour och bemanningen.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består i att under schemalagda tider ha beredskap och besvara samtal som kommer in till Jour & Bemanningen under jourtid (vardag kväll och natt samt helger). Samtalen gäller främst vikarietillsättning hos våra kunder, men kan även gälla andra ärenden. Du löser självständigt de ärenden som kommer in och rapporterar sedan över till Jour & Bemanningens ordinarie personal.
För att trivas i den här rollen, behöver du vara en stresstålig person som värdesätter att arbeta med en hög servicenivå. Erfarenhet från personlig assistans och bemanning/rekrytering är en förutsättning i ditt arbete och de beslut som du kommer att hantera. Du behöver vara en positiv problemlösare som ser möjligheterna i olika komplexa situationer samt kunna jobba självständigt. Det är viktigt att du behärskar svenska språket väl, både i tal och skrift samt är van att arbeta med telefonen och dator som främsta arbetsredskapen.
Vi söker någon som kan börja arbeta omgående. Introduktionen får du på vårat huvudkontor i Solna.
Särnmark erbjuder ett spännande och utmanande arbete där du kommer att verka i en utvecklande miljö och bransch med drivna och engagerade kollegor i en omgivning som kännetecknas av ständig förändring, tillväxt och värdefullt arbete.
Vår ambition är att tillsätta tjänsten så snart som möjligt och intervjuer kommer att hållas löpande. För mer information om Särnmark besök www.sarnmark.se. Titta gärna på filmen om Särnmark med våra ägare som du finner på hemsidans första sida.
Välkommen med din ansökan!
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringkanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt alla samtal om annonserings- och rekryteringshjälp.
Kontaktpersoner på detta företaget
Särnmark Assistans Särnmark Assistans, Särnmark Assistans
Särnmark Assistans
HR-ansvarig Karolina Carrick
08-505 920 16
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-0653699 eller 054-7773774
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-065 36 99 eller 054-777 37 74