Arbetsbeskrivning
Är du en positiv person med tidigare erfarenhet av arbete inom reception? Välkommen med din ansökan redan idag!
Om uppdraget Vår kund söker nu en receptionist till sina två närliggande kontor på Kungsholmen i centrala Stockholm.Tjänsten avser att jobba som konsult via oss på Bemannia och arbetet kommer endast att ske på vardagar under kontorstid. Behovet för vikarier finns omgående. Detta innebär en behovsanställning.
Dina arbetsuppgifter Du bemannar tillsammans med andra kollegor verksamhetens två olika receptioner. Du kommer att arbeta med sedvanliga arbetsuppgifter som receptionist, bland annat hantera besök, mejl och bokning av konferensrum. Du kommer även att bistå med följande arbetsuppgifter:
Hantering av passerkort, kvittenser och behörigheter
Daglig koll på listor gällande konsulter
Hantering av inkommande/utgående kuvert tex avtal, upphandlingar och ansökningar till färdtjänsten
Tar emot och hjälper med behörigheter till leverantörer tex kaffe och växtleverantörer
Behjälpliga med utskrifter och scanning
Hantering av leverantörer som ska in i skyddsobjekt
Programmering av personliga skåp
Återlämning/utlämning av nycklar till entreprenörer
Utlämning av viss IT-utrustning
Dina kvalifikationer
Erfarenhet av arbete som receptionist
God datorvana, erfarenhet av Office-paketet och Outlook
Som person är du positiv, lyhörd och proaktiv i ditt arbete
Mycket god förmåga att uttrycka sig på svenska och engelska i tal och skrift
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 15dec2024.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Pernilla Gärdén, pernilla.garden@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 072-175 40 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson