OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 2500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Solna men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Höör, Linköping, Kinna, Uddevalla, Karlstad och Visby.
Jag är en 63 årig man som är rullstolsburen som behöver hjälp i vardagen med dom flesta vardags sysslorna men även all personlig hygien samt med mina intressen.
Vem är du som söker?
Du bör ha vardagliga datakunskaper, då du måste hjälpa mig att surfa och med mail.
Du bör vara flexibel då det gäller ett timvik.
Om du har någon form av sjukvårds utbildning är det meriterande men ej något krav.
Jag vill gärna att du har erfarenhet av att jobba som personlig assistent eller på annat vis inom omsorgen.
Om du tycker att det verkar intressant kan du kontakta mig personligen.
Eller Särnmark Assistans, Sandra Embretsen 026-222 05 93.
Jan Olov Riis
Ringen 8B
784 44 Borlänge
email:janneriis@yahoo.se
I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du också kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd.
Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen.
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor
Kontaktpersoner på detta företaget
Särnmark Assistans Särnmark Assistans, Särnmark Assistans
Särnmark Assistans
HR-ansvarig Karolina Carrick
08-505 920 16
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-0653699 eller 054-7773774
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-065 36 99 eller 054-777 37 74