OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 2500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Solna men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Höör, Linköping, Kinna, Uddevalla, Karlstad och Visby.
Vi söker nu personliga assistenter som kan arbeta hos några av våra kunder som bor i Sandviken när ordinarie personal är sjuk eller ledig, hos några av våra kunder finns även möjlighet till fasta pass.
Vi söker dig som är från 25 år och uppåt.
Du som person är positiv, trygg och lugn. Du värdesätter ett gott samarbete och en god dialog högt.
Du förstår det förtroende det medför att få ta del av en annan människas vardag, du ser seriöst på yrkesrollen och tar ett stort ansvar.
Då våra kunder har ett behov av assistans både dag- och kväll/natt samt helg så är också arbetstiden förlagd därefter.
Viktigt för våra kunder är om du som söker har tidigare erfarenhet av arbetet men vi kommer även lägga stor vikt vid personlig lämplighet och att du som söker har god svenska i tal och skrift.
• Lön - Timlön, individuell lönesättning
• Kollektivavtal – Vårdföretagarna
Vi för en löpande rekrytering så upplever du att ovanstående stämmer in på dig så är du varmt välkommen att inkomma med din ansökan redan idag!
Bifoga gärna en bild på själv i ansökan.
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor
Kontaktpersoner på detta företaget
Särnmark Assistans Särnmark Assistans, Särnmark Assistans
Särnmark Assistans
HR-ansvarig Karolina Carrick
08-505 920 16
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-0653699 eller 054-7773774
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-065 36 99 eller 054-777 37 74