OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
EDSA Förlag AB är verksamt inom områdena sök/katalogtjänster, mediaförsäljning och dataförsäljning och är marknadsledande på den lokala katalogmarknaden i Sverige.Exempel på produkter som EDSA Förlag AB ger ut är: LOKALDELEN, FöretagsFakta och StorTele.Några av uppdragsgivarna inom mediaförsäljning är: AMS, Allers Förlag, SF Media, Volvo AB, Företagarna.EDSA Förlag AB har drygt 500 anställda, kontor på 9 platser i Sverige och huvudkontor i Halmstad.sökes till den administrativa avdelningen[på Kundservice.Dina arbetsuppgifter[är[att via brev, fax och e-post[ha[kontakt med våra kunder, användare och privatpersoner[för att hjälpa dem i kundserviceärende.Vi söker en utåtriktad person som trivs med[att serva våra kunder[och ge[dem det där lilla extra.Du ska ha god förmåga att uttrycka dig i skrift då arbetet innebär mycket korrespondens såväl internt som med kunder.Du ska vilja arbeta självständigt mot uppsatta mål.Du bör vara strukturerad och kunna prioritera dina arbetsuppgifter.Det är meriterande om du har erfarenhet av[affärssystemenDM, Taurus och Axapta.Vill du bidra till vårt trivsamma arbetsklimat som en god arbetskamrat och[känner att du skulle passa in - då[ska du söka tjänsten nu![Har du frågor[angående tjänsten kontakta Kundservicechef, Ing-Marie Tillberg.
Kontaktpersoner på detta företaget
Nordic Callcentre Ma Suzana Petersson
0752-434460
0701-683633