OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en serviceminded, social person med intresse för sälj? Här arbetar du i en bred roll nära säljavdelningen, med allt från fakturahantering, leveranskoordinering och enklare marknadsföring till kundsamtal.
Dina arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna innefattar:
- Kundkontakt, prisförslag och enklare försäljning (en del kalla samtal förekommer)
- Kundreskontra, fakturera, och betalningsuppföljning
- Leveranskoordinering från fabrik till kundleverans, registrering av fordon
- Ansvar för växelnumret, posthantering, bemöta besökare till kontoret.
Tjänsten börjar på 80%, med möjlighet att gå upp i tid vid behov. Detta är ett vikariat till 2021-01-29, med chans till förlängning. Under din första tid i rollen går du bredvid personen som du ersätter och lär dig arbetet.
Om företaget
Företaget arbetar med tillverkning och försäljning av trailers. Med basen i Tyskland sker produktion främst där. Kontoret i Helsingborg är ett försäljningskontor med nio kollegor. Här blir du del av en familjär och positiv anda. Du arbetar nära erfarna kollegor inom sälj som gärna hjälper dig i din utveckling!
Mer information om företaget ges vid en intervju!
Din profil
För att passa i rollen som säljsupport är du en positiv person som sprider energi. Du tar ansvar och initiativ utan att tveka!
Skallkrav:
- God datorvana
- Svenska och engelska i tal och skrift
Meriterande:
- Erfarenhet inom sälj eller kundservice
- Fordonsintresse
Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Villkor
Start: Omgående
Omfattning: 80%, vikariat tom 2021-01-29
Arbetstid: 8-15, möjlighet till flexibel arbetstid
Ort: Helsingborg
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Skicka därför in din ansökan redan idag. Välkommen till Framtiden!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996