OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nestle Nespresso SA är ett helägt dotterbolag i Nestle Group. Nespresso producerar och marknadsför prisbelönade kaffemaskiner samt exklusiv portionsförpackad espresso och kaffe. Nespresso startade sin verksamhet 1986 och finns idag i mer än 38 länder. Nespresso är idag ett av Europas mest exklusiva varumärken. Premium Coffee AB är exklusiv distributör av Nespresso Business Coffee Solutions i Sverige och vårt svenska huvudkontor ligger i Stockholm. Arbetsbeskrivning Tjänsten, som är en del av vår customer service avdelning, innebär registrering av ordrar, inkommande samtal, distributionshantering, service- samt teknisk support. Du kommer att arbeta i två interna säljsystem, där du för ett av systemen ansvarar för felsökning och vidarerapportering. I arbetsuppgifterna ingår även visst stöd till säljavdelningen. Tjänsten är bred och vid rätt person finns goda möjligheter för tillsvidareanställning. Du kommer att arbeta heltid från våra nya lokaler i Bromma. Vem är du? Vi söker dig som är utåtriktad och servicemedveten. Det viktigt är att du har rätt attityd och ett krav är att du har tidigare erfarenhet av liknande tjänst inom administration. Du har mycket goda datakunskaper och hanterar förutom svenska även engelska i tal som skrift. Som person är du social, serviceinriktad, strukturerad, positiv och stresstålig.