OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lundby är en av Göteborgs 21 stadsdelsnämnder - en växande stadsdel med cirka 36 000 invånare. Lundby ligger på centrala Hisingen och består av flera mindre områden med olika karaktär. På Norra älvstranden expanderar vi just nu mycket - både antalet bostäder och arbetsplatser ökar. Inom Lundby stadsdelsförvaltning finns cirka 2 000 anställda som erbjuder kommunal service genom förskola/skola, äldreomsorg, individ- och familjeomsorg, stöd till funktionshindrade, kulturskola, bibliotek med mera. Alla anställda i Lundby får ta del av Fritidskommitens rika utbud av sport och fritidsaktiviteter. ARBETSUPPGIFTER Som Byråsekreterare ingår du i en administrativ enhet inom Vård och omsorg. Arbetsuppgifterna består av ekonomi-hantering såsom t ex fakturering och administration av räkningar, att vara behjälplig med vissa personalfrågor bland annat att skriva anställningsavtal och arbetsgivarintyg. Du arbetar även med övriga administrativa uppgifter. KVALIFIKATIONER Vi söker dig med administrativ utbildning, lägst gymnasiekompetens. Du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har god vana att arbeta i databaserade system som Timecare, Web-Sotis, Personec och Gasell. Till dina personliga egenskaper hör att du har lätt för att samarbeta, är utåtriktad och tycker om att ha kontakt med nya människor. Du har förmåga att arbeta självständigt, är noggrann, flexibel och pålitlig. Arbetet kräver att du är stresstålig. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulla Karlson Hedlin, Rektor
070-370 79 23
Lars Smith, Lärarnas Riksförbund
070-780 79 66
Anders Rohman, Lärarförbundet
031-701 55 00
Ann-Christin Barsjö, Rektor
070-556 73 39
Cecilia Molander Jarlöv, Intendent
072-516 44 37
Maria Wall, Enhetschef
031-366 74 12
Gunilla Larsson, Enhetschef
031-366 74 23
Kommunal
031-22 48 17
Malin Johansson, Enhetschef
031-366 74 94
Karin Johansson, Enhetschef
031-366 74 16