OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en Vikarierande Customer Success Agent till Gardening. Vi söker dig med ett stort intresse för att fortsätta utveckla affären, kundupplevelsen och personalgruppen. Stort fokus under nästa år kommer ligga på tillväxt, kvalitet och att utveckla hållbara och effektiva arbetssätt.
Hemfrid är företaget som har varit med att bygga en helt ny bransch, hushållsnära tjänster. Vi söker en Customer Success Agent till vårt kontor i Stockholm. Som Customer Success Agent räknar vi med att du vill bidra med dina idéer och förbättringstänk, vilket du ges stora möjligheter till. Låter det intressant? Läs mer nedan!
Dina arbetsuppgifter
I rollen som Customer Success Agent inom Hemfrids trädgårdsamhet arbetar du fokuserat med försäljning och service utifrån kundens behov.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att aktivt och behovsanpassat hjälpa befintliga kunder som är intresserade av våra tjänster, med fokus på tjänsten Trädgård. Du har ett stort ansvar för att säkerställa hög kundnöjdhet och arbetar i varje moment med att överträffa kundens förväntningar.
Din roll är bred och du kommer att vara ansvarig för hela kundresan, från att en kund skickar in en intresseanmälan, offerera till kund, all kunddialog vid bokning och inför flytten samt uppföljning. Du följs upp på måltal så som konverteringsgrad, omsättning och kundnöjdhet. Du samarbetar tätt med områdets chefer för att säkerställa en kvalitativ och proffsig leverans av Hemfrids tjänster.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innehålla:
- Hantering och bearbetning av intressenter för Hemfrids tjänster
- Merförsäljning och uppförsäljning
- Administration i CRM-systemet Salesforce
- Strukturerad och kontinuerlig kvalitetsuppföljning
- Dokumentera kundärenden enligt satta processer och rutiner i Hemfrids kundsystem
Din profil
Vi lägger stor vikt vid din personlighet och för att lyckas och trivas i rollen tror vi att du är resultatorienterad och brinner för försäljning. Vi tror även att du får energi av att umgås med nya människor och trivs med att ha många kontaktytor. Det är en självklarhet för oss att du är engagerad, serviceinriktad och alltid sätter kunden i fokus. Du hittar smarta, hållbara lösningar och verkar för att Hemfrid vill skapa den mest omtänksamma kundupplevelsen.
Vi är i en stark tillväxtfas vilket innebär att du behöver vara flexibel och förändringsbenägen. Vi ser att du gillar att ta egna initiativ till förbättringar och vill arbeta på ett företag där du får vara med och påverka både din egen karriärsresa och vår resa. Hos oss på Hemfrid är den ena dagen inte är den andra lik.
Utöver ovan ser vi att du har nedan kvalifikationer för att vara aktuell för tjänsten:
- Har erfarenhet från försäljning
- Meriterande om du har arbetat inom en verksamhet som genomgått en förändrings-/tillväxtresa
- God språkkompetens i svenska samt engelska
- Van att arbeta i olika system
- Arbetat i något CRM-system sedan tidigare (meriterande om du arbetat i Salesforce)
- Meriterande om du har erfarenhet från att arbeta med tjänsten Trädgård i en tidigare roll som ex. kundservicemedarbetare/säljare/koordinator eller motsvarande
- Har erfarenhet från servicebranschen
Ansökan
Har du kommit så här långt? Då låter kanske ovan beskrivning som något för dig!
För att kunna göra en så rättvis och objektiv bedömning som möjligt använder vi oss av urvalstester i denna rekrytering.
Tjänsten är ett vikariat på minst 6 månader vid överenskommelse och med stora möjligheter för en tillsvidaretjänst inom bolaget.
Har du frågor kring tjänsten får du gärna kontakta rekryterande Isabelle Gröndahl isabelle.grondahl@hemfrid.se
Vid frågor om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta Leyla Can, Talent Acquisition Partner, på rekrytering@hemfrid.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Nilsson
Sofia Källkvist
Sofia Källkvist
+46 855591523
Rebecca Olofsson
Familjeservice
Anne johansson
Rekrytering Hemfrid
Jessica Magnusson
+46840912650