OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi dig som har erfarenhet av att arbeta som ekonom/ekonomiassistent under en föräldraledighet på ca 1,5 år. Tjänsten är på heltid. Du kommer att arbeta i en grupp av tre personer som enbart hanterar leverantörsfakturor. Detta innebär att du arbetar med registrering och scanning av fakturor m. m. Inom en snar framtid kommer företaget att införa E-fakturor för vissa leverantörer. Tjänsten innebär att du i vissa fall har en dialog med inköp och övriga användare i organisationen. Vi söker dig som har en positiv inställning och som har förmågan att se helheten. Som person är du stresstålig, ansvarstagande och har en kvalitetsmedveten inställning till ditt arbete. Du har erfarenhet av att arbeta i ekonomisystem och har goda kunskaper i Microsoft-programmen. Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift. Som utbildningsbakgrund krävs lägst 3-årig ekonomisk linje på gymnasiet eller liknande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Mikael Johansson
036- 19 35 45
Selection Tools Manager Stefan Mellqvist
036-19 34 46
HR-chef Sverige Elisabeth Sohlbjörk
036-193101
Manager Swedish Support Center Karin Schön
036-193520