OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av arbete med leverantörsfakturor? Är du intresserad av ett flexibelt deltidsuppdrag med ett brett spann av ekonomiuppgifter? Skicka då in din ansökan redan nu.
Dina arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent i denna organisation kommer tyngdpunkten ligga på arbete med leverantörsfakturor. Dessa ska ankomstregistreras, konteras och distribueras för attest. Utöver detta arbete tillkommer andra sedvanliga ekonomiuppgifter så som att registrera nya leverantörer, skapa betalningsfiler och kontrollera reseräkningar med mera. Arbetet kommer vara flexibelt och du kommer själv lägga upp hur du vill arbeta, hel- eller halvdagar.
Om företaget
Organisationen grundades 1996 av världsbanken, SIDA och UNDP. De arbetar för att fler människor i världen ska få tillgång till rent vatten
Din profil
För att trivas och lyckas i rollen krävs det att du tidigare arbetat som ekonomiassistent och har erfarenhet av arbete med leverantörsfakturor. Som person är du öppen, trevlig och serviceminded. Du har inga på problem med att "hugga i" där det behövs och tycker om varierande arbetsuppgifter. Svenska och engelska i tal och skrift är ett krav.
Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Villkor
Omfattning: Halvtid under perioden 29/4-15 till 5/6-2015.
Arbetsort: Stockholm
Arbetstider: Flexibelt inom kontorstid.
Urval sker löpande!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Lindgren
Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård
Linn Hansson
Ineta Broxe
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson
Caroline Stjerna