OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Comfort Audio
Vikarierande Ekonomiassistent/receptionist
I rollen som Ekonomiassistent och Receptionist kommer du att bli ansvarig för vår leverantörsreskontra vilket innebär ankomstregistrering, kontering, registrering och betalning.
Som receptionist kommer du att vara företagets ansikte utåt och ansvara för att bemanna telefon och vidarekoppla samtal samt ta emot och hänvisa besökare. Du kommer vidare att arbeta med posthantering, beställning av kontors- och förbrukningsmaterial, rese- och bil administration, arkivering samt hantering av passerkort. Utöver detta ingår även ansvar för gemensamma utrymmen såsom kök och konferensrum samt allmän service till företagets medarbetare.
Vi söker dig som gillar att arbeta med bokföring och som brinner för service. Som person är du professionell, noggrann, serviceminded, positiv och har en naturlig fallenhet för kundbemötande. Vidare är det viktigt att du ser vad som behöver göras och att du som person är självständig och prestigelös.
För att söka den här tjänsten är det ett krav att du har arbetat med liknande ekonomiarbete samt så vill vi att du har lämplig gymnasieutbildning, och behärskar svenska och engelska mycket väl i både tal och skrift. Erfarenhet av kundservice, affärssystemet Microsoft Dynamics AX samt kunskaper i andra språk är meriterande.
Vi erbjuder rätt person en arbetsplats i en dynamisk och växande organisation med engagerade och positiva kollegor. Du rapporterar till Ekonomichef.
Tjänsten är ett vikariat på heltid från mitten av april 2014 t om augusti 2015.
Vill du veta mer kontakta vår HR Manager Jenny Persson 035-260 16 22.
Urval och intervjuer sker löpande.