Vikarierande förvaltningsassistent

Vikarierande förvaltningsassistent

Arbetsbeskrivning

Vikarierande förvaltningsassistent till Willhem i Helsingborg
Är du en stjärna på service och älskar kundkontakt? Vill du arbeta på ett nyskapande bostadsbolag som kännetecknas av en framåtsträvande och hjälpsam kultur? Då kanske du är vår nya kollega. Vårt härliga team i Helsingborg söker nu två vikarierande förvaltningsassistenter när två av våra kollegor går på föräldraledighet. Vikariaten sträcker sig över 11 respektive 16 månader med start under sen vår/sommar.
Som förvaltningsassistent är du den person som lägenhetssökande eller ny hyresgäst först möter vid kontakten med Willhem. I din roll är du hyresgästens kontaktperson när det gäller praktiska frågor kring boendet eller lokalen. Du kommer att ansvara för hela uthyrningsprocessen, från uppsägning och avflyttningsbesiktning till att hitta en ny hyresgäst, lägenhetsvisning och avtalsskrivning. Din huvuduppgift är att under ledning av fastighetsförvaltaren och i nära samarbete med dina kollegor vårda och utveckla våra relationer med hyresgästerna.
Hos Willhem i Helsingborg kommer du att välkomnas till ett gott gäng bestående av 25 kollegor som har kul tillsammans. Här finns alla roller inom förvaltning och en stor kompetens och vilja att göra det bästa för såväl fastigheter som hyresgäster. Willhem Helsingborg äger och förvaltar ca 2500 lägenheter spridda över flera stadsdelar i bland annat Åstorp, Ödåkra, Påarp, Hasslarp samt i Helsingborgs centrum och Söder/Högaborg. Du som söker en varierande tjänst med säljinriktning, mycket kundkontakt och både administration och mer praktiska inslag ute i våra fastigheter kommer att trivas hos oss!
I dina arbetsuppgifter ingår:
· Uthyrning av lägenheter, garage, P-platser och förråd
· Administrera uppsägningar, andrahandsuthyrningar och lägenhetsbyten
· Besiktning och visning av lägenheter
· Scanning av lägenheter för att ta fram digitala visningar.
· Svara på våra hyresgästers frågor kring sitt boende via telefon och ta hand om besökare på områdeskontoret
· Nyckelhantering
· Hantera tillval samt störnings- och inkassoärenden
· Övrig kontorsadministration
Din profil
Vi söker en driven och nyfiken kollega som tillsammans med oss vill fortsätta leverera hög kvalité och överträffa kundens förväntningar. Du är en stark kommunikatör som trivs i situationer där du kan ge kunden den bästa servicen samtidigt som du gör affärsnytta. Du trivs i en föränderlig miljö och bidrar gärna till utveckling. Om du har erfarenhet av liknande arbete är det meriterande och helt säkert har du tidigare arbetat med kund och service. Vidare är du en god administratör med sinne för struktur som motiveras av att få ett stort eget ansvar. Tjänsten kräver att du har B-körkort.
Willhems erbjudande
Hos Willhem välkomnas du till ett stabilt och långsiktigt bostadsbolag med en företagskultur som präglas av framåtanda, prestigelöshet och kollegor som månar om varandra. Du är en efterlängtad kollega och vårt kunniga gäng i Helsingborg kommer att ge dig den bästa starten genom att dela med sig av sin kunskap och ge dig möjlighet att utvecklas. Willhem vill ge dig som anställd de bästa förutsättningarna för välmående och därför erbjuder vi förmåner som friskvårdstimme och ett generöst friskvårdsbidrag samt regelbundna trivselaktiviteter.
Ansökan:
Välkommen med din ansökan senast den 16 april via: http://jobb.willhem.se/ Urvalet kommer att ske löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan! Har du några frågor om tjänsten ber vi dig kontakta HR-partner Moa Norman via mejl: moa.norman@willhem.se eller på telefon 031-788 70 98
På Willhem jobbar vi för att både hus och människor ska må bra. Som ett av de ledande bostadsbolagen i Sverige är vår vision att skapa hyresbostäder där människor trivs och kan känna sig stolta över sitt boende. Huvudkontoret ligger i Göteborg och ca 300 personer arbetar idag hos Willhem. Marknadsvärdet på fastigheterna uppgår till 59 miljarder och ägare är Första AP-fonden. Läs mer om oss, vår historia och våra värderingar på story.willhem.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Willhem KARLSTAD
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 31 mars 2023
  • Ansök senast: 16 april 2023

Postadress

Åttkantsgatan 9
KARLSTAD, 65220

Liknande jobb


22 november 2024

Registerhandläggare

Registerhandläggare

14 oktober 2024