Vikarierande handläggare till kundcenter

Vikarierande handläggare till kundcenter

Arbetsbeskrivning

Är du en omtänksam person som trivs med att ta egna initiativ? Och vill du till en arbetsplats där du får vara med och bidra till något större? Då har du kommit helt rätt. ÖBO är inte som andra företag.

Vi försöker alltid att vara tillgängliga och vi bryr oss verkligen om våra hyresgäster och världen omkring oss. Det som gör oss speciella är att vi är Örebros enda allmännyttiga bostadsbolag. Det gör att vi kan tänka långsiktigt och utveckla nya lösningar tillsammans med de som hyr av oss och andra i omvärlden. Vi tar helt enkelt ett djupare samhällsansvar och vår ambition är att vara med och utveckla Örebro i många år framöver. Tillsammans skapar vi ett levande Örebro.

Du som person

Som person har du en god kommunikativ förmåga. Du är van att arbeta administrativt som kräver att vara lösningsfokuserad, flexibel och noggrann. Vidare har du ett professionellt förhållningssätt och med en god social förmåga att skapa varaktiga relationer och förtroendefulla samarbeten. Att vara serviceinriktad med kundfokus och ha ett trevligt bemötande är en grundförutsättning.

Vi på ÖBO bryr oss om vem du är, därför lägger vi stor vikt vid personlighet.

Din roll 

Som handläggare i kundcenter servar du våra kunder och medarbetare inom företaget via telefon, mejl, samt sociala medier. Detta sker under våra öppettider vardagar måndag-fredag kl. 08:00-17:00.

Du tar emot samtliga inkommande samtal till företaget samt svarar på det mesta som rör boendet för våra hyresgäster. Som medarbetare i kundcenter är man även ersättare i vår reception. I receptionen välkomnar vi kunder och besökare till företaget.

Dina kvalifikationer


• Vi ser gärna att du har en slutförd gymnasieutbildning samt vana från liknande kundtjänstarbete eller som vi bedömer likvärdigt serviceyrke.
•  Mycket goda kunskaper, både i tal och skrift, i svenska och engelska språket
• Mycket goda kunskaper i Officepaketet och har en god datorvana

Det är meriterande om du har:


• Det är meriterande om du har vana från liknande serviceyrken.
• Vidare är det också meriterande om du har vana vid MX-one-växel och Solidus samt god lokal kännedom.

Anställningsform
Vikariat 11 månader. Heltid. Med start enligt överenskommelse.
Välkommen med din ansökan. Vi är en härlig grupp med hög kompetens där man hjälper varandra och har god gemenskap!

Vi behöver din ansökan senast 2022-05-16. Vi kan komma att påbörja intervjuer redan under ansökningstiden.

Kontaktuppgifter:
Marie Röjmalm, gruppchef kundcenter, 019 – 19 42 88.
Sten-Inge Dellevåg, facklig representant för Vision, 019-19 42 24.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ester Liljedahl, Chef ETK, VDT och Måleriservice
070-7194350
Per-Erik Friberg, Gruppledare Måleriservice
070-7194498
Marie Röjmalm, Chef Kundtjänst / Växel
019-19 42 88
Mona Liljenskog, Ordförande Vision
070-719 46 14
Bernt Andersson, Enhetschef
070-719 46 45
Hanne Andersen, Ordförande Fastighetsanställdas förbund
070-719 42 98
Lilian Hagnelius, Chef Fastighetsskötsel Centrum / Rosta / Vasa
019-19 42 14
Bengt Björndahl, Chef Projektledning
070-719 44 49
Petter Runesson, Chef Fastighetsservice
070-7194446
Åsa Medin, Chef fastighetsskötsel Varberga / Oxhagen
019-19 42 19

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ÖrebroBostäder AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 maj 2022
  • Ansök senast: 16 maj 2022

Besöksadress

Box 8033
None

Postadress

Box 8033
Örebro, 70008

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024