Vikarierande kund- och personalansvarig till spännande bransch

Vikarierande kund- och personalansvarig till spännande bransch

Arbetsbeskrivning

IGS Assistans AB söker en vikarierande kund- och personalansvarig
IGS Assistans AB är i dagsläget i behov av en vikarierande kund- och personalansvarig. Vikariatet går ut sista april 2023 men det finns goda möjligheter få fortsatt anställning hos IGS Assistans AB.
Som kund- och personalansvarig ser du till att kundernas och personalens behov och förväntningar uppfylls. Du ansvarar för kontakter med kunder, personalmöten, resultatsamtal, samt andra personal- och arbetsmiljörelaterade frågor. Dokumentation via löpande journalföring ingår också i arbetsuppgifterna. Därav vikten av goda kunskaper i svenska.
IGS Assistans AB har därutöver en jourtelefon som en gång var femte vecka under loppet av en vecka tillfaller administrativ personal. Syftet med jourtelefonen är att vara tillgänglig om sjukluckor hos kunderna måste lösas eller ifall allvarliga situationer uppstår som IGS Assistans AB som arbetsgivare och assistansanordnare måste få del av.
Vi söker dig som har gått socionomutbildning eller motsvarande och har minst ett år arbetslivserfarenhet inom relaterade områden. Det är meriterande om du haft personalansvar. Extra meriterande vore om du kan turkiska, både i tal och skrift.
Vi sätter stor vikt på att du är ansvarsfull och självgående, är strukturerad, tycker om ordning och reda, har lätt att kommunicera med andra, har god kunskap och vana i hanteringen av Officepaketet, och sist men inte minst är serviceinriktad.
IGS Assistans AB har skriftliga arbetsrutiner som beskriver hur de ovannämnda arbetsuppgifterna genomförs i praktiken. De tjänar som grund för kund- och personalansvarigs arbete. Dessutom kommer du att arbeta under vår nuvarande enhetschefs ledning och även få introduktion av denne i de olika arbetsmomenten.
Om företaget:
IGS Assistans AB är ett privat företag som anordnar personlig assistans för personer med funktionsnedsättning. IGS Assistans AB har över 20 års erfarenhet inom personlig assistans. I dag har vi ca 250 anställda och omsätter ca. 60 miljoner kronor om året. Mer information om företaget finns på www.igsassistans.se.
Som anställd på IGS Assistans AB får du jobba i ett väletablerat och tillväxtorienterat företag och blir en del av ett kansli som består av 12 personer. Vår företagskultur präglas av stor tydlighet, växande ansvarstagande och hög professionalitet. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom företaget.
Ansökningar skickas endast via e-post till sandra.lindqvist@igsassistans.se
Märk din ansökan ”Kund- och personalansvarig”.
Intervjuer sker löpande.
Omfattning: Heltid.
Obligatorisk arbetstid är för närvarande måndag-fredag 09:00-16:00 där resterande timmar går att förlägga flexibelt. Möjlighet finns också till distansarbete upp till tre gånger per vecka.
Tillträde till arbete: 24 oktober 2022 eller enligt överenskommelse. Utbildning/introduktion för tjänsten genomförs i två arbetsveckor efter tillträde till arbete.
Genom att ansöka samtycker du till att IGS Assistans AB sparar dina personuppgifter under rekryteringsprocessen.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Igs Assistans AB Johanneshov
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 oktober 2022
  • Ansök senast: 16 oktober 2022

Postadress

Arenavägen 33 Plan 4
Johanneshov, 12177

Liknande jobb


25 november 2024

CFO med HR ansvar

CFO med HR ansvar

21 november 2024

20 november 2024