Vikarierande Kundkoordinator till nytänkande företag inom byggbranschen!

Vikarierande Kundkoordinator till nytänkande företag inom byggbranschen!

Arbetsbeskrivning

Är du en social person som älskar att knyta kontakter? Har du två års erfarenhet inom kundcenter i ryggsäcken? Vill du pröva dina vingar på ett av Skandinaviens största bostadsutvecklingsföretag?

Sök tjänsten redan idag!

Dina arbetsuppgifter
Som Kundkoordinator hos vår kund är du ansvarig för alla deras kontakter med kunder, från det att de har köpt sin bostad tills dess de har flyttat in och vidare in i garantiskedet. Du kommer att vara vår kunds ansikte utåt och ansvarar för dialogen med kunder både inåtgående och utåtgående. Kontaktvägarna är främst digitalt och på telefon men du som kundkoordinator deltar vid och arrangerar även kundevent. Du som kundkoordinator ska arbeta proaktivt för att säkerställa att kunderna har rätt information i rätt tid. Din närmaste chef är Kundcenterchef.

Som kundkoordinator ingår du i nationella kundcentergruppen för att löpande medverka och bidra till utveckling, utbyte av kund-/marknadsinformation och övrigt kunskapsutbyte. Kundkoordinatorn har som viktig uppgift att agera som kundrådgivare och kanalisera det som inkommer via kundcentertelefon/mail till kundcentergruppen och projektgrupperna för bostadsprojekten.

Kundkoordinatorn ansvarar för:
• Kundkoordinatorn ansvarar för alla de aktiviteter kunden deltar i, från köp till garantitidens slut
• Ett viktigt deluppdrag är att ansvara för enskilda tillträden, så att detta blir ett positivt ögonblick för kunden.
• Kundkoordinatorn ansvarar för NKI-rapportering och erfarenhetsåterföring avseende kundernas upplevelse


Om företaget
Nordr är en av Skandinaviens största fastighetsutvecklare, som utvecklar bostäder, stadsdelar och kommersiella fastigheter i både Norge och Sverige. Stockholm, Göteborg, Malmö, Oslo, Bergen, Trondheim och Stavanger är några av de städer Nordr har haft möjlighet att sätta positiva landmärken på. Nordr har över 160 anställda, har 26 projekt under uppbyggnad, 30 projekt till försäljning nu och har cirka 147 projekt med 17 650 bostäder under utveckling. Läs mer på www.nordr.se

Din profil
För att passa in i rollen som kundkoordinator hos vår kund bör du vara en person som älskar att bibehålla starka kundkontakter, kan behålla ett lugn i stressade situationer och har en positiv inställning till det mesta. Det krävs också att du ska kunna hantera eventuella konflikter som kan uppstå genom att ha lite extra skinn på näsan.

Skallkrav:
• Lyhörd, proaktiv och uppsökande i relation till bolagets kunder
• God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift (svenska och engelska)
• Förmåga att planera, genomföra och utvärdera aktiviteter som rör kund
• Kompetens att sammanställa komplex data kring kundens upplevelser, samt genomföra analyser av densamma
• 2 års erfarenhet eller mer av att ha jobbat med kunder
• Körkort


Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.


Villkor
Start: Vikariat med start omgående t.o.m. 30/9-2021
Placeringsort: Malmö, Hyllie
Arbetstider: Heltid enligt schema
Lön: Enligt överenskommelse

Urval sker löpande och uppdraget kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag löpt ut. Välkommen med din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 februari 2021
  • Ansök senast: 18 mars 2021

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


25 oktober 2024

Key Account Manager - Fordonsindustrin

Key Account Manager - Fordonsindustrin

25 oktober 2024

25 oktober 2024