OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trivs du med många kontaktytor, brinner för ett gott kundbemötande och har erfarenhet av något serviceyrke? Kanske har du arbetat i butik, reception eller kundtjänst. Eller så har du erfarenhet från restaurangbranschen? Det viktigaste är att du brinner för kundkontakt, får energi av att prata med människor och har en stor vilja att leverera service i världsklass. Ta chansen och bli en del av vårt sammansvetsade kundtjänstteam i Stockholm, sök redan idag!
Om rollen
Vi är oerhört stolta över vår support, som är känd i branschen för sin höga kompetens och långa erfarenhet inom Facility Management (https://www.officemanagement.se/facility-management/service-och-support/). Då en av våra kundtjänstmedarbetare går på föräldraledighet till hösten, söker vi nu förstärkning från september 2021 och ett år framåt- med goda möjligheter till förlängning!
Arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare arbetar du med att ge våra kunder, leverantörer och kollegor förstklassig service! Detta genom att ta emot inkommande samtal, mejl, chattmeddelanden samt hantera olika ärenden och förfrågningar. Facility Management är ett brett område, där du kommer få lära dig lite om allt möjligt! Du kommer exempelvis ge vägledning kopplat till vår webportal, fakturor, leveranser och orderhantering.
Vi är måna om att du som ny medarbetare hos oss ska få rätt förutsättningar för att lyckas i rollen. Därför kommer du, oavsett erfarenhet eller bakgrund, få genomgå en gedigen introduktion i början av din anställning. Denna förutsätter att du arbetar inne på kontoret, därefter är tanken att växelvis arbeta 50% hemifrån och 50% på kontoret.
Erfarenheter
- Erfarenhet från något serviceyrke
- Besitter mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt, då detta används i det dagliga arbetet
- Har goda kunskaper i Office-paketet
Det är dessutom meriterande om du förstår norska, då vi har en hel del norsktalande kunder i vårt bestånd.
Personliga egenskaper
För att lyckas i denna roll behöver du vara serviceinriktad, trivas med många kontaktytor och kunna vägleda våra kunder på ett pedagogiskt sätt. Vidare är du ansvarstagande, lyhörd och har lätt för att förstå andra människor. Du förstår vikten av att vara en sann representant för bolaget och prioriterar kundnöjdhet precis lika mycket som vi gör. Förutom detta har du ett sinne för ordning och reda samt har förmågan att bidra med glädje och energi i din omgivning.
Vem är jag som ledare?
Jag heter Sara Bengtsson och driver kundsupporten på Facility Management. Jag brinner för utveckling och att få andra att leverera och växa som personer. Jag anser att det är viktigt att mina medarbetare är nöjda med sin vardag och känner att det har möjlighet att påverka. Jag är en utåtriktad och kundfokuserad person som gillar att ha roligt på jobbet. Viktigt i mitt ledarskap är engagemang och eget ansvar.
O.M erbjuder
- Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2021 & 2020
- Fantastiska kollegor!
- O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag, förmånsportalen Benify och 1h träning i veckan på arbetstid
- Årlig kick-off
Om oss
Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.300 MSEK år 2019 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Linköping och Luleå. www.officemanagement.se (http://www.officemanagement.se/)
Övrig information
- Start: september 2021, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
- Omfattning: Heltid, 8-17
- Plats: Skalholtsgatan 6-8, Kista
- Anställningsform: visstidsanställning på ett år, med goda möjligheter till förlängning
En första selektering kommer ske i början av augusti på grund av semestertider, vänta dock inte med att skicka in din ansökan då vi behandlar ansökningarna i den turordning de inkommit (löpande urval).
Har du frågor om tjänsten slår du en signal till mig, Sara Bengtsson, på 010 858 51 00.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg
Sara Bengtsson