Vikarierande kundtjänstmedarbetare!

Vikarierande kundtjänstmedarbetare!

Arbetsbeskrivning

Trivs du med många kontaktytor, brinner för ett gott kundbemötande och har erfarenhet av något serviceyrke? Kanske har du arbetat i butik, reception eller kundtjänst. Eller så har du erfarenhet från restaurangbranschen? Det viktigaste är att du brinner för kundkontakt, får energi av att prata med människor och har en stor vilja att leverera service i världsklass. Ta chansen och bli en del av vårt sammansvetsade kundtjänstteam i Stockholm, sök redan idag!

Om rollen
Vi är oerhört stolta över vår support, som är känd i branschen för sin höga kompetens och långa erfarenhet inom Facility Management (https://www.officemanagement.se/facility-management/service-och-support/). Vi söker nu förstärkning till vårt team omgående och ett år framåt- med goda möjligheter till förlängning!

Arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare arbetar du med att ge våra kunder, leverantörer och kollegor förstklassig service! Detta genom att ta emot inkommande samtal, mejl, chattmeddelanden samt hantera olika ärenden och förfrågningar.

Erfarenheter

- Erfarenhet från något serviceyrke

- Besitter mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt, då detta används i det dagliga arbetet. Det är dessutom meriterande om du förstår norska, då vi har en hel del norsktalande kunder.

Personliga egenskaper
För att lyckas i denna roll behöver du vara serviceinriktad, trivas med många kontaktytor och kunna vägleda våra kunder på ett pedagogiskt sätt. Vidare är du ansvarstagande, lyhörd och har lätt för att förstå andra människor. Du förstår vikten av att vara en sann representant för bolaget och prioriterar kundnöjdhet precis lika mycket som vi gör. Förutom detta har du ett sinne för ordning och reda samt har förmågan att bidra med glädje och energi i din omgivning.

Vem är jag som ledare?
Jag heter Johanna Tysklind och driver kundsupporten på Facility Management. Jag brinner för utveckling och att få andra att leverera och växa som personer. Jag anser att det är viktigt att mina medarbetare är nöjda med sin vardag och känner att det har möjlighet att påverka. Jag är en utåtriktad och kundfokuserad person som gillar att ha roligt på jobbet. Viktigt i mitt ledarskap är engagemang och eget ansvar.

O.M erbjuder

- Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2021 & 2020
- Fantastiska kollegor!
- O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag, förmånsportalen Benify och 1h träning i veckan på arbetstid
- Årlig kick-off


Om oss
Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.300 MSEK år 2019 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Uppsala, Linköping och Luleå. www.officemanagement.se (http://www.officemanagement.se/)

Övrig information

- Start: 1 april, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
- Omfattning: Heltid, 8-17
- Plats: Skalholtsgatan 6-8, Kista
- Anställningsform: Visstidsanställning på ett år, med goda möjligheter till förlängning




Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg

Sara Bengtsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Management
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 februari 2022
  • Ansök senast: 12 augusti 2022

Besöksadress

Skalholtsgatan 6-8, Kista
None

Postadress

Skalholtsgatan 6-8
Kista, 16422

Liknande jobb


Innesäljare

27 november 2024

27 november 2024

27 november 2024