OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Säffle och Åmåls kommuner har tillsammans ca 28 000 invånare och kännetecknas av ett rikt och varierat kultur- och fritidsutbud. Närheten till Vänern och dess fantastiska skärgård ger stor potential för båtliv och fiske. Kommunerna kännetecknas av trivsel, tillgänglighet och småstadens fördelar.
Beskrivning
I över 10 år har Säffle och Åmåls kommuner arbetat tillsammans i en gemensam förvaltning som ansvarar för vatten- och avlopp, avfall och renhållning, gator, parker, fritidsverksamheter, lokalvård, GIS och miljö, Dessa funktioner är viktiga för att vårt samhälle ska fungera.
Till vår kundtjänst söker vi nu dig som brinner för att arbeta med service och har enkelt för att skapa goda relationer. Vi sätter stort fokus på att ständigt utveckla och förbättra verksamheten genom att se till helheten och hjälpa och stötta varandra. Vi kan erbjuda dig ett stimulerande, utvecklande och framför allt roligt arbete under tiden en av våra kollegor arbetar med andra projekt.
Dina arbetsuppgifter
Som kollega till oss kommer du att vara ansiktet utåt och bryggan mellan kommuninvånaren och våra verksamheter. Du kommer att arbeta med kundtjänstarbete via telefon, e-post, chatt samt besök från våra invånare och företag i Säffle och Åmåls kommuner. Arbetet innebär mycket kontakt både externt och internt i förvaltningen. I arbetet ingår även att administrera felanmälningar, beställa varor till kontoret, handlägga parkeringstillstånd samt arbeta med övriga löpande arbetsuppgifter inom administration. Arbetet kommer att utvecklas och du har en viktig roll i detta.
Dina kvalifikationer
Vi söker dig med relevant utbildning på lägst gymnasienivå och/eller kunskaper som kan bedömas likvärdiga inom området. Som person är du utåtriktad, social och tycker om kontakten med andra människor. Du har ett strukturerat arbetssätt, är noggrann och stresstålig samt kan självständigt driva ditt arbete framåt. Du är mycket serviceinriktad och positiv och bemöter våra kunder såväl korrekt som snabbt. Arbetet innebär många personliga kontakter så du har god förmåga att kommunicera både muntligt och skriftligt. Du har mycket god systemvana och grundläggande kunskaper i Officepaketet.
Erfarenhet inom kundtjänstarbete är ett krav.
Anställningsvillkor
Tjänsten är ett vikariat på koncentrerad halvtid tom 2022-11-30, med möjlighet till förlängning. Tillträde sker snarast eller efter överenskommelse.
Intervjuer sker löpande under ansökningstiden
För vidare information om våra verksamheter besök: https://www.saffle.se/
Läs mer om Säffle kommuns förmåner på vår http://jobb.saffle.se/
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Säffle kommun tillämpar rökfri arbetstid. Vi undanber oss kontakt med annonsförsäljare och övriga media i den här rekryteringen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Helen Halvardsson, förvaltningschef
0533-68 15 81
Charlotte Eriksson, förvaltningsekonom
0533-68 17 04
Veronica Carlsson-Ulff, renhållningschef
0533-68 17 80
Helen Halvardsson
070-359 15 81
Helen Halvardsson, Förvaltningschef
070-359 15 81