OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Vi ingår i den internationella koncernen SR Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har ca 75 000 medarbetare , 281 contact center representerat i 45 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretag idag. Vår Quality and Process Coordinator i Ljusdal ska vara föräldraledig och vi[ söker därför en vikarie med placering i Söderhamn eller Ljusdal. Tjänsten kan tillsättas omedelbart, och sträcker sig till 1 mars 2011, med möjlighet till fast anställning därefter. Som Q/P kommer du att rapportera till den nordiska Quality and Process Manager i Stockholm. Du kommer främst att jobba i Söderhamn och Ljusdal. Med tiden kommer Q/P-organisationen bli mer nordisk, vilket även kan innebära resor till de andra nordiska länderna (Finland, Norge, Danmark). Du har i Norden tre andra kolleger med samma arbetsuppgifter som du, varav en Q/P till arbetar i Sverige. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är Compliance och Improvement: . Ca 50% att göra internrevisioner på våra arbetssätt och följa upp actions inom alla avdelningar. . Ca 50% att driva förbättringsprojekt, och implementera nya arbetssätt, särskilt inom operations. För att passa till jobbet ska du ha dessa formella meriter: . Minst gymnasieexamen, gärna universitetsexamen. . Mycket goda kunskaper i engelska, både skriftligt och muntlig. . Goda erfarenheter i contactcenter-branschen - gärna både inbound och outbound. . Gärna erfarenheter av att jobba med COPC eller är registrerad COPC-koordinator. Du är som person: . Självständig[ - bra på att driva projekt och förändringsarbeten. . Noggrann och kritisk - dubbelkollar information. . Kreativ - tycker om att lösa problem. . Duktig på att skapa förtroende hos dina medarbetare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman