OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jollyroom etablerades år 2010 och är Nordens ledande barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss i stark tillväxt och är ett av de snabbaste växande bolagen inom e-handeln i Europa. Vi servar idag fler än 2 000 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. I vårt 75 000 kvm stora lager, med över 35 000 artiklar finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Ett brett sortiment, en tillgänglig webbutik, snabba leveranser och kunnig kundservice är våra grundpelare som gör Jollyroom till det självklara valet i barnfamiljens vardag. I Göteborg ligger Campus Jollyroom, här finns ett stort nybyggt kontor, flera moderna lager, showroom för våra kunder samt gym och restaurang för våra medarbetare. Vi har även ett kontor i Umeå samt en fysisk butik i Stockholm Kungens Kurva. Vår personalstyrka växer löpande och utgör i dagsläget 500 fantastiska medarbetare, 300 medarbetare arbetar på heltid och resterande på behovsbasis. Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. Efter att ha vunnit nr. 1 positionen på den Nordiska marknaden har vi nu påbörjat expansionen in i Europa. På sikt skall Jollyroom bli den ledande aktören inom barn- och baby på nätet i Europa. Vi skall ge europeiska konsumenter den bästa upplevelsen. Vi är med i matchen för att vinna.
Rollen som butikssäljare med VM-ansvar är en varierande, spännande och framförallt helt avgörande roll för vår fortsatta framgång! Våra duktiga och engagerade säljare är grunden för våra återkommande kunder. Just nu kan du få vara en del av det spännande arbetet i att utveckla en destination med wow-känsla för barnfamiljer.
Vi vill stärka teamet och söker en energifylld och ansvarsfull säljare som brinner för att leverera en kundresa utöver det vanliga. Tjänsten passar dig med ett kreativt öga för detaljer och som vill utvecklas inom den visuella marknadsföringen. Du har ett intresse samt en nyfikenhet för våra produkter och vårt koncept med showroom/outlet. Som ansvarig för den visuella marknadsföringen ansvarar du för butikens utseende med butiksexponering, annonsuppföljning och att synkronisera rätt artiklar med rätt aktivitet.
Arbetet innebär vidare att ge första klassens service och inspirera varje kund från första steget in i butik till genomfört köp. Genom din kunskap och intresse för vårt sortiment jobbar du mot försäljningsmål med ett fokus på personlig försäljning. Är du en prestigelös lagspelare som uppskattar tempo och att tillsammans nå framgång så är du varmt välkommen in i teamet!
Kvalifikationer
Du är öppen, driven och lösningsorienterad. Försäljning motiverar dig och du ser varje kund som en möjlighet till att nå uppsatta försäljningsmål. Att vara flexibel, stresstålig och positiv är inga problem för dig. Är du dessutom kunnig inom segmentet barn och baby ser vi det som ett stort plus!
Vi erbjuder:
- Entreprenörsdriven verksamhet med hög utvecklingstakt i en spännande framtidsbransch
- Goda möjligheter att växa med bolaget
- Gym för alla anställda
- Stort eget ansvar med möjlighet att utforma organisation och processer
- Ungdomlig och pulserande miljö
- Kollektivavtal för alla anställda
- Friskvårdsbidrag
- Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city
Upplägg och kontakt:
- Start: Maj 2021
- Omfattning: Vikariat till oktober 2022
- Placering: Sörredsvägen 111, Torslanda
- Kontakt & frågor: Therese Wassén på HR via therese.wassen@jollyroom.se
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.
Vi arbetar löpande med rekryteringen, var gärna snabb med din ansökan.
Vi undanber oss samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.
Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Nedan finner du våra senaste PR-meddelanden där du kan läsa mer:
Vi sålde varor för 300 miljoner i november -> https://dagenslogistik.se/90-procents-tillvaxt-for-jollyroom/
Vi anställde 200 personer inför julhandeln -> https://www.ehandel.se/jollyroom-fick-5000-ansokningar-raknar-med-en-halv-miljon-order