Arbetsbeskrivning
Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om över 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa!
Vårt fastighetsbestånd i Sollentuna/Husby består av 1980 lägenheter och vårt områdeskontor ligger på Bergengatan 4 i Husby. Vi är ett drivet och engagerat team om 16 personer med olika roller såsom miljövärd, fastighetstekniker, fastighetsskötare, uthyrare, förvaltare och områdeschef. Nu söker vi en uthyrare till ett föräldravikariat med start december 2024 och ca 1 år framåt.
Om tjänsten
Arbetet som uthyrare är aktivt och utåtriktat. Det övergripande syftet med rollen är ansvara för våra uthyrningsprocesser från start till mål.Det här är en roll för dig som är social, driven och trivs med att ha många kontaktytor, både internt och externt.
Exempel på arbetsuppgifter:
Ansvara för uthyrningsprocessen från start till mål
Ansvara för samtliga besiktningar
Fakturering
Bistå teamet med administrativa uppgifter
Ta emot och hantera synpunkter från kunder/hyresgäster
Bemanna områdeskontoret vid var tid gällande öppettider
Vara behjälplig med in- och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister
Representera Victoriahem lokalt där vårt arbete med rullande ROT och social hållbarhet är en viktig komponent i arbetet
Din bakgrund
Vi söker dig med arbetslivserfarenhet inom försäljning, kundtjänst eller liknande. Det är meriterande om du har en eftergymnasial utbildning inom fastighetsförvaltning, alternativt arbetslivserfarenhet som vi bedömer likvärdig. Som person är du flexibel, strukturerad och affärsmässig. Det är viktigt att du har förmåga att prioritera och att du tycker om när det händer mycket runt omkring dig. Du har lätt för att skapa goda relationer såväl internt som externt och har en mycket god kommunikativ förmåga.
Vidare ser vi att du har goda kunskaper i Officepaketet, mycket goda kunskaper i Excel samt att du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift. B-körkort är ett krav för tjänsten.
Vi erbjuder dig
Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer att utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner, vi utvecklas dagligen som individer och som bolag.
Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, föräldravikariat ca 1 år
Placering: Husby
Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen
Ansökan
Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du söker via vår karriärsida. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Susanna Collénpå mail susanna.collen@victoriahem.se.
Varmt välkommen med din ansökan!