OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en driven person som har tidigare erfarenhet av fastighetsbranschen? Har du dessutom siktet inställt på att komma till en arbetsplats med engagerade kollegor? Då kan du vara den vi söker till rollen som uthyrare i Örebro.
Victoriahem utvecklar attraktiva bostadsområden i landets tillväxtregioner. Många av våra hus byggdes under miljonprogrammet, och genom att investera i och utveckla hela stadsdelar skapar vi riktigt bra platser att bo på. Vi tar hand om drygt 39 000 familjers hem i 31 kommuner, från Uppsala i norr till Trelleborg i söder. Och vi växer.
Vi som arbetar i våra fastigheter samlas på områdeskontoret och går igenom de uppgifter som finns för dagen. Vi som jobbar här har olika roller såsom fastighetstekniker, förvaltare, uthyrare och områdeschef.
Om tjänsten
Det här är jobbet för dig som gillar att skapa relationer, hitta lösningar och skapa resultat. Som person är du ansvarstagande och initiativrik. Du har lätt för att skapa goda relationer såväl internt som externt och har en mycket god kommunikativ förmåga. I rollen är det viktigt att du brinner för ordning och reda samt att du har förmåga att prioritera. Du kommer ha daglig kontakt med hyresgäster och arbeta aktivt med att bistå med stöd och administrativ hjälp på kontoret.
Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:
- Arbeta med annonsering av lediga lägenheter
- Förbesiktningar
- Boka in och genomföra visningar
- Hjälpa till med in- och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister
- Kontakt med befintliga hyresgäster och leverantörer
- Ta emot och hantera synpunkter från hyresgäster
- Bemanna områdeskontoret vid gällande öppettider
- Bistå teamet med administrativa uppgifter
- Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla bostadsområdet på flera nivåer
Din profil
Vi söker dig med eftergymnasial utbildning, alternativt minst gymnasieutbildning i kombination med yrkeserfarenhet inom fastighetsmarknaden. Du har tidigare erfarenhet av försäljning, kundtjänst eller likvärdigt. För att trivas i rollen behöver du vara samarbetsorienterad och bra på att bygga relationer med såväl kollegor som hyresgäster. Du är resultatorienterad och arbetar på ett strukturerat sätt för uppnå mål och goda resultat.
Vi ser att du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift. Du behöver ha goda kunskaper i Officepaketet, i synnerhet Excel. B-körkort är ett krav för denna tjänst.
Vi erbjuder
Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag.
Övrig information
- Startdatum: Enligt överenskommelse
- Omfattning: Visstid till 2022-12-31
- Placering: Örebro
- Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen
Ansökan
Vi tillämpar löpande urval så annonsen kan komma att stängas ner om vi gått över till intervjufasen. Om du har frågor kring tjänsten så är du välkommen att kontakta områdeschef Pierre Lundberg på pierre.lundberg@victoriahem.se
Varmt välkommen med din ansökan!