OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker svars- och kundservicemedarbetare som är duktiga på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass – gå in på www.
responda.se och läs mer om oss.
Responda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svarsservice! Responda jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning.
Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är Respondas hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att besvara inkommande samtal för bilbolag där du ska säkerställa att inringarna får den hjälp de behöver. Du kommer bland annat att hjälpa kunder med att boka servicetid, tid för däckbyte och andra ärenden på olika bilbolag.
Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt system och hur du möter inringare i olika situationer.
Din profil
Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer.
Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. Problem ser du som en spännande utmaning, inte ett hinder.
Du är van att arbeta med telefonen som verktyg. Som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter.
Vi ser gärna att du är intresserad av bilar och har kännedom om arbete på bilbolag. Körkort är ett krav.
Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift, samt en hög IT-mognad är ett krav. Har du erfarenhet från callcenter är det mycket meriterande.
Vårt erbjudande
Vi erbjuder en utmanande tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter.
Mångfald och olikheter berikar, och vi ser det som en förutsättning för vår framtida utveckling.
Anställning och kontakt
Tjänsten är en tillsvidareanställning på deltid (75%) som inleds med sex månaders provanställning. Lön och tillträde enligt överenskommelse. Tjänsten innebär skiftarbete på vardagar mellan kl 7-18 med start enligt överenskommelse.
Om du har frågor, kontakta Tiina Huuhka, 016-542 20 21.
Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 20 april.
Urval och intervjuer sker löpande och tillsättning kan ske före sista ansökningsdag.
Om oss
Responda Group bildades 2021 när Responda AB förvärvade Kalix Tele24 AB. Båda organisationerna har gedigen erfarenhet från branschen och gott renommé. Att göra en sådan satsning ger trovärdighet till Responda Groups ambitioner att fortsätta växa både organiskt och genom förvärv.
Kalix Tele24 har funnits i branschen sedan 1992 och Responda grundades 2008. Som Responda Group är vi marknadsledande och har vunnit utmärkelser och priser för fantastisk service och som god arbetsgivare – men resan har bara börjat. Vi ska bli en leverantör och partner som ger mervärde på riktigt. Vi vill vidareutveckla fungerande och kostnadseffektiv outsourcing för företag, som förverkligar mål både idag och framåt.
Tillsammans hanterar vi dagligen ca. 20.000 samtal för våra 2 200 kunder. Responda Group omsätter ca. 120Mkr har har fler än 220 anställda på fyra orter i Sverige.
Besök gärna vår https://www.respondagroup.se eller våra sida på https://www.linkedin.com/company/responda-group-ab/mycompany/
Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?