OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som medarbetare på kundservice får du ett spännande jobb där ingen dag är den andra lik. Hos kunden får du chans att lära dig mer om hur fastigheter fungerar. Samtidigt får du ett givande jobb där du hand om det viktigaste vi har – hyresgästerna som bor i dem.
Om uppdraget:
Kunden arbetar med uthyrning och förvaltning av kommersiella och kommunala fastigheter samt är en av parterna i utvecklingen av en inspirationsmodell för nytänkande inom skolan. Uppdraget är på kundens kundtjänstavdelning för felanmälan med placering i Södertälje.
Uppdraget är med start den 5/12 och pågår över julledigheten. Arbetstiderna är måndag-torsdag kl 08.00-17.00 samt fredag kl 08.00-15.00 med möjligheten till att arbeta jourpass med starttid en timma tidigare och sluttid en timma tidigare.
Dina arbetsuppgifter:
Uppdraget ger dig en betydelsefull roll där din insats gör skillnad. Tjänsten innebär att du fungerar som första kontakt och spindeln i nätet för de hyresgäster som vill göra en felanmälan. Du tar emot, registrerar och följer upp deras ärenden via telefon och e-post. Du ger förstklassig service och ser till att rätt hjälp kommer till rätt hyresgäst.
Här får du chans att lära dig mer om hur fastigheter fungerar. Och vem vet – vissa ärenden kanske du löser själv med hjälp av dina kunskaper och lite detektivarbete.
Vi söker dig som har ett stort eget driv och som gärna tar ansvar och får saker att hända. Vi tror att du som söker har erfarenhet från serviceyrken, gärna från kundtjänst. Du trivs bäst när du får ge förstklassig service och försöker alltid att överträffa kundens förväntningar. Eftersom du kommer i kontakt med hyresgäster som upplever problem, är det viktigt att du själv är lösningsorienterad och positiv.
Dina kvalifikationer:
- Erfarenhet av kundkontakter, gärna kundservice
- Flytande i svenska och engelska
- Goda kunskaper i MS Office
- Erfarenhet av arbete i fastighetsbranschen är meriterande
- Kunskap och erfarenhet av Vitec Teknisk förvaltning/Vitec Hyra/Solidus/Outlook/CSR-system är meriterande
- Meriterande om du är flerspråkig
Vad vi erbjuder dig:
Som konsult via oss på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan:
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Linda Solini på e-postadress: linda.solini@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.
Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/
Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.
Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia
Kontaktpersoner på detta företaget
Johanna Ebermo
Carolina Elfving
Mattias Söderberg
Linus Lindersjö
Edith Malm
Gunilla Lindell
Anders Scabuzzo
Matilda Nyberg-Dahlbäck
Helen Schoultz
Annika Englund