OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på personal, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.
Till sensommaren/hösten 2015 kommer vi att anställa medarbetare som vill arbeta extra på olika uppdrag inom service hos våra kunder i Stockholm. Vi söker dig som studerar eller har en annan huvudsaklig sysselsättning. Du bör kunna arbeta cirka 32 h i månaden.
Du har tidigare arbetat med service och/eller försäljning och trivs att arbeta strukturerat i en volatil miljö. Du är noggrann och gillar att arbeta mot uppsatta mål. Vidare vill vi att du som person uppskattar utveckling och uppskattar att komma in i en mycket intressant bransch med många karriär- och utvecklingsmöjligheter.
Vår uppdragsgivare har ett nära samarbete med Ikano Bank och Svensk Adressändring där du exempelvis kan få möjlighet att arbeta.
Arbetsuppgifter
Svensk Adressändring: Som kundtjänstmedarbetare på Svensk Adressändring tar du emot inkommande samtal där du genomför adressändringar, svarar på frågor från kunder angående fakturor, eftersändning av post m.m.
Ikano Bank: Som kundtjänstmedarbetare/backoffice på Ikano bank hanterar du inkommande samtal. Arbetet sker till mesta delen genom telefon där du hjälper kunder med frågor kring krediter, fakturor och betalkort.
Utbildningen för de olika uppdragen börjar i slutet på augusti. Välkommen med din ansökan, vi kommer hålla intervjuer löpande så ansök redan idag!
Har du frågor är du välkommen att höra av dig till Martin Edin 08-551 118 72