OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Vi ingår i den internationella koncernen SR Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har ca 75 000 medarbetare , 281 contact center representerat i 45 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretaget idag. Vill du också vara med och arbetat i vår kundservice för Sveriges största digital-TV-leverantörer? I din roll som kundservicemedarbetare kommer du främst att arbeta med att ta emot inkommande samtal där du ger service och utför försäljning. Det kommer även förekomma välkomstsamtal till kund och fakturafrågor med mera, det vill säga att ge bästa möjliga service och att lösa kundens problem. Du kommer att genomgå en grundlig utbildning (utbildningstart 6 maj) för att lära dig allt om uppdraget. Du kommer att sitta i Teleperformance lokaler som är belägna i centrala Stockholm. Vi söker dig som är mycket serviceminded, framåt och har rätt attityd. Du bör ha tidigare erfarenhet från kundservicearbete och/eller försäljning. Du har mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift. Vi tror även att du har ett intresse för ny teknik. Vi söker dig som: -är kommunikativ och lyhörd -är serviceminded och har god problemlösningsförmåga -som är målinriktad och har en stark vilja att utvecklas -har god säljförmåga -har god språklig förmåga -som är utåtriktad, resultatmedveten, initiativrik samt har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer. Ansök redan idag då urval och intervjuer sker löpande - observera att ett utförligt CV samt ett personligt brev som tydligt redovisar ditt intresse för tjänsten ger dig större chans till anställning. Detta är en deltidstjänst där Du jobbar ca 15 timmar/vecka uppdelat i tre arbetspass. Schemaläggning gör vi tillsammans. Start: 6 maj
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman