Vill du arbeta extra som receptionist hos Balticgruppen?

Vill du arbeta extra som receptionist hos Balticgruppen?

Arbetsbeskrivning

Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs mer på www.clockworkpersonal.se

Om företaget
Trivs du med att arbeta självständigt i en gemytlig miljö och med arbetsuppgifter där du får ge genuin service? Då är denna tjänst rätt för dig! Vi söker nu en engagerad och driven person som vill arbeta extra på timmar vid behov samt under semesterperioder som receptionist på uppdrag hos Balticgruppen. Den här anställningen passar dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning, till exempel du som studerar. Uppdraget förväntas starta under december månad med upplärning och arbete under mellandagarna, och därefter pågå vid behov.

Dina arbetsuppgifter
Tjänsten som receptionist innebär att du arbetar med ett brett spektrum av dagliga uppgifter så som att ta emot besökare, svara i telefon och på mail, ta emot felanmälningar, nyckel- och passerkortshantering, sköta beställningar, posthantering och fakturascanning. Du kommer även att ge intern service och se till att kontoret, köket/fikarummet och konferensrummen hålls rena och snygga.

Din profil
Vi tror att du har erfarenhet av service i en tidigare roll och kanske studerar du just nu men vill kombinera dina studier med ett extrajobb. I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker därför dig som är flexibel och tillmötesgående samtidigt som du har för vana att alltid ge god service. Du har också ett starkt driv och en förmåga att prioritera. Du bör kunna arbeta självständigt samt med stöd av övriga kollegor. Vidare är du prestigelös, har en förmåga att se vad som behöver göras och är inte rädd för att hugga i. Då rollen innebär både externa och interna kontakter är det viktigt att du är utåtriktad och trygg i dig själv. Självklart har du också ett strukturerat och noggrant sätt att arbeta, samt ett öga för detaljer.

Ansökan
För mer information är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Emelie Wijk på telefon 0733-51 27 28. Vi arbetar med rekryteringsprocessen löpande, så ansök så snart som möjligt, dock senast den 27 november, via www.clockworkpersonal.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Elin Wiklund
0733-512711
Elin Wiklund

Johan Alm

Johan Alm
0733-512713
Maria Matsdotter-Lundberg
0733-512714
Johan Alm
073-3512713
Johan Alm
0733512713
Johan Alm

Elin Fällman
0733-512725
Elin Fällman

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clockwork Umeå AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 november 2020
  • Ansök senast: 27 november 2020

Besöksadress

Kungsgatan 52, Umeå
None

Postadress

Kungsgatan 52
Umeå, 90326

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024