OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank & finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade inom konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.
Vi söker kundservicemedarbetare som vill bli en del utav en dynamisk och modern organisation inom bankområdet.
Arbetsbeskrivning
Som kundservicemedarbetare blir du en del av ett nytt team i en inspirerande och entreprenöriell atmosfär. Dina arbetsuppgifter innebär att hantera inkommande kreditkortsärenden via telefon. En viss administration kring ärendena tillkommer även.
Bakgrund
Du drivs av att arbeta i en kundfokuserad organisation och är serviceinriktad. Vidare arbetar du kanske idag med service eller vill göra en karriär inom det. Meriterande med erfarenhet av kundservice.
Vi söker dig som
- Är en positiv lagspelare har lätt för att komma in i en arbetsgrupp
- Är ansvarstagande, noggrann och förstår betydelsen av din del av affärskedjan
- Är förebild för dina kollegor genom ditt positiva mindset och förmåga att vara lösningsorienterad
- Du har bra kommunikativa färdigheter och uttrycker dig mycket väl i tal och skrift
Om bolaget
Kontoret är beläget i Stockholm City och de sitter i nyrenoverade fräscha lokaler.
Fast lön samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal. Tjänsten är en heltidstjänst och tillträds snarast möjligt.
Intervjuer hålls löpande och med tanke på omgående tillsättning kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 2/6, 2019 så skicka in din ansökan redan nu!
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sara Fogelberg på sara.fogelberg@amga.se alternativt 072-511 20 01.