Vill du arbeta i en varierande roll inom kundservice?

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank & finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade inom konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.

Har du erfarenhet av kundservice och innesälj? Är du driven, självgående och har en god kommunikationsförmåga? Sök då tjänsten som kundservicemedarbetare till ett attraktivt bokförlag.

Arbetsbeskrivning

Som en del av kundserviceteamet arbetar du i ett sammansvetsat familjärt team. Dina arbetsuppgifter varierar och innebär att ta emot inkommande ärenden via telefon och mail samt administrativa uppgifter. Du kommer att hantera ärenden åt företagskunder. I rollen ingår även proaktiv försäljning och merförsäljning mot befintliga kunder. Då bolaget även erbjuder digitala tjänster är det meriterande om du har erfarenhet av teknisk support.

Bakgrund

Du motiveras av att påverka och hjälpa såväl kunder som interna avdelningar. Vidare drivs du av att arbeta i en kundfokuserad organisation och är säljdriven. Du har arbetat inom kundservice tidigare och med innesälj. Meriterande om du har arbetat inom teknisk support eller har god teknisk förståelse och intresse.

Vi söker dig som

- Är en positiv lagspelare har lätt för att komma in i en arbetsgrupp

- Har en stor social kompetens och kommunikationsförmåga

- Är ansvarstagande och driven

- Är förebild för dina kollegor genom ditt positiva mindset och förmåga att vara lösningsorienterad

- Van systemanvändare

- Gymnasial examen eller högre och behärskar svenska och engelska mycket väl i både tal och skrift

Om bolaget

Organisationen erbjuder dig en stimulerande, inspirerande och familjär arbetsmiljö. Kontoret är beläget i Stockholm. Mer information förmedlas under intervjun.

Ett gediget introduktionsprogram startar så snart tillsättningen är klar. Fast lön samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal.

Tjänsten avser heltid och tillträds snarast möjligt.

Intervjuer hålls löpande och med tanke på omgående tillsättning kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 12/6, 2019 så skicka in din ansökan redan nu!

Vid frågor om tjänsten kontakta Sara Fogelberg på sara.fogelberg@amga.se alternativt 072 511 20 01.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB SOLNA
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 8 juni 2019

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024