Vill du arbeta i kundtjänst mot norska kunder?

Arbetsbeskrivning

Är du service minded och har mycket god förståelse för det norska språket? Då är du den vi söker!

Vad gör man i en kundtjänst?
Du arbetar med inkommande samtal för norska kunder det är därför viktigt att du kommunicerar obehindrat på norska. Du kommer att hantera frågor som bland annat rör:

•Abonnemang och kanalpaket
•Fakturor
•Köp av tilläggstjänster
•Lättare teknisk support

Du arbetar även med merförsäljning i det dagliga arbetet, där du ser det både som en förlängning av den service du ger samt motivation i ditt arbete.

Du jobbar 30-40 timmar/vecka med varierande arbetstider.
Uppdraget startar omgående med en grundläggande utbildning på 4 veckor där teori och praktik varvas.

Vad måste jag uppfylla innan jag börjar som kundtjänstmedarbetare?
Vi ser dig som kan kommunicerar och förstå norska samt känner dig helt bekväm med att ta samtal på engelska.
Vi kräver inte att du har någon tidigare arbetslivserfarenhet, din personlighet väger tyngre.

Vilka personliga egenskaper är viktiga?
Vi tycker att din personlighet, vilja och potential är viktigast! Du får alla verktyg för att göra ett bra jobb, det du bidrar med är stort personligt driv och engagemang.

Vi tror att du är utåtriktad, ödmjuk och ansvarsfull och du motiverande av att nå uppsatta mål.

Hur söker jag jobbet?
Sök tjänsten via ansökningslänken. Registrera ditt CV via www.manpower.se. Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten? Ring Manpower Talent Center på 031-61 72 30. Vid tekniska frågor kring din ansökan vänligen kontakta Manpowers webbsupport på 020- 26 51 00.

Vad kan ni erbjuda mig?
•Fast grundlön plus Ob-tillägg samt goda möjligheter till bonus
•Ovärderlig arbetslivserfarenhet för din fortsatta yrkeskarriär
•Löpande coaching/utbildning
•Friskvårdsbidrag
•En personlig konsultchef
•Anställning enligt kollektivavtal med Unionen

Varmt välkommen med din ansökan!

Gilla oss på Facebook!

Kontaktpersoner på detta företaget

Christine Johanson

Camilla Norén
+46 40 660 63 24
Charlotte Åvall

Fia Fagerlund
031- 61 72 93
Linda Göhlin

Charlotte Gustafsson
0470-74 55 90
Ulrika Demm
042 - 37 16 47
Sara Ernström

Lotta Dyrén
019-16 65 50
Linda Selin
0660-599 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower Huvudkontor
  • 5 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 100% Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 10 juli 2015

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024