Vill du arbeta kontorstider i reception?

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta kontorstider i reception?
Vill du få in en fot i många olika branscher, sprida service och en god stämning till dina medmänniskor? Gillar du kundkontakt, utmaningar och har en positiv attityd? Då har vi ett arbete för dig! Randstad söker nu, för omgående behov, ambulerande receptionister med servicekänsla till vår receptionistpool.

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Stockholm

Omfattning: 80-100%, kontorstider, omgående behov – tillsvidare (6 månaders provanställning)

Arbetsbeskrivning
I rollen som ambulerande receptionist får du ett arbete med variation och miljöbyte, där den ena dagen inte är den andre lik. Du blir upplärd på 10-15 arbetsplatser som du kommer ambulera mellan. Dina arbetsuppgifter kan exempelvis vara att;

• ge ett trevligt bemötande via reception, växel och mejl till företaget och dess kunder. Se till att företagets lokaler är presentabla vid konferenser och möten.
• hjälpa vid lättare administration, posthantering liksom bemöta och lösa situationer som kan uppstå med den bästa av service.

En tjänst där du får möjlighet att arbeta mot olika företag i olika branscher liksom träffa många människor. Vi erbjuder dig en rolig tjänst där du alltid är uppskattad – där du kommer in och stöttar företaget. Du får en dedikerad konsultchef, sedvanliga personalförmåner. Känns det här som något för dig? Då hoppas vi att du skickar in din ansökan redan idag!

Kvalifikationer
Gymnasieexamen och mycket god svenska i tal och skrift är krav. Om du dessutom tidigare arbetat i servicebranschen och har goda kunskaper i Officepaketet är det ett starkt plus.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi söker dig som drivs och motiveras av att arbeta med människor. Du är utåtriktad, trivs i ett varierat arbetstempo och har ett utpräglat servicetänk. Vidare tror vi att du är har lätt för att bemöta människor och arbeta lösningsorienterat och flexibelt med deras behov. Har du dessutom hög arbetsmoral kommer du att bli en uppskattad kollega!

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-02-20, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Andrea Bergström, andrea.bergstrom@randstad.se [ mailto:andrea.bergstrom@randstad.se ]

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 8 februari 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Facility Coordinator

Facility Coordinator

1 november 2024

1 november 2024

Administratör

1 november 2024

Shipping Office Assistant

Shipping Office Assistant

31 oktober 2024