OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänsten avser en tillsvidareanställning som konsult hos Elan IT med placering hos vår uppdragsgivares IT-support i Stockholm. Rollen innefattar att ge support till kundens personal via telefon, e-post eller genom personlig kontakt. Detta arbete innebär felsökning och reparationer av såväl hårdvara som mjukvara, svara på frågor angående programvaror samt lösa och/eller eskalera komplexa problem. Detta innebär ett stort ansvar och att du har en grundlig teknisk kompetens. Vem är du? Vi söker dig som har ett stort intresse för teknik, du är serviceinriktad och har en god social kompetens. Du är noggrann och ordningsam. Du är självständig och har lätt att ta kontakt med både kunder och kollegor. I grunden besitter du en allmän IT-kompetens och det är önskvärt om du har någon erfarenhet inom helpdesk/support. Vad kan vi erbjuda dig? Som konsult på Elan erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter inom ett expansivt och lönsamt konsultföretag. Ansökan Ansökan sker genom att du registrerar dig på www.elanit.se och kopplar din ansökan till den aktuella tjänsten. Då vi arbetar med löpande urval ser vi gärna att du skickar oss din ansökan så snart som möjligt. Om Elan Elan är marknadsplatsen för IT-kompetens - ett av världens ledande konsult- och rekryteringsföretag inom IT. Med tempo och precision erbjuder vi hög kvalitet, flexibilitet och kostnadseffektivitet till våra kunders kompetensförsörjning. Elan finns på 57 orter i 17 länder med över 10 000 konsulter. Vi genomför 3 000 rekryteringar världen över varje år. I Sverige finns vi i Stockholm, Göteborg, Malmö, Växjö, Linköping, Skövde och Sundsvall med totalt 800 medarbetare.