OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Sökord: Vaktmästare, kontorsassistent, fastighetsskötare, fastighet, ambulerande, servicekonsult, service, internservicemedarbetare
Vi söker en ambulerande internservicemedarbetare som vill arbeta med praktiska uppgifter inom service och kontor. Du kommer att fungera som en backup för ordinarie personal hos våra kunder runt om i Stockholmsområdet. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start omgående.
Det här vill du inte missa, sök därför tjänsten redan idag!
Om oss
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering-, bemanning- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.
Vid bemanningsuppdrag blir du anställd av KFX HR-partner, och det är därför viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke samt engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.
Arbetsuppgifter
Som konsult kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter där fokus ligger på att leverera toppklassig service. Exakta arbetsuppgifter beror på det specifika uppdraget men dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att:
- Reparera eller byta ut saker som är trasiga
- Ställa iordning och utrusta lokaler inför möten och konferenser
- Se över, plocka undan och hålla efter på öppna ytor och i lokaler
- Genomföra interna omflyttningar och förrådshantering
- Posthantering och inköp
- Service och felanmälning av kontorsmaskiner
- Hämta och ta emot varor
- Lättare administration
Kvalifikationer
Du som söker är en flexibel och positiv person som även har en hög känsla för service. Det är viktigt att du är lösningsorienterad och gillar att ta egna initiativ samt har ett stort engagemang. Som konsult vet du inte alltid hur dina dagar kommer att se ut. Du har därför en positiv inställning och lätt att anpassa dig till nya situationer. Vidare har du de fysiska förutsättningarna för att klara av tyngre lyft i kontorsmiljöer.
- Erfarenhet av service
- Kunskaper i Microsoft Office
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
Övrigt
Urval sker löpande och start är omgående så känner du dig redo tycker vi att du ska fylla i din ansökan här på hemsidan redan idag. För att få mer info om tjänsten är du välkommen att kontakta någon av rekryterarna hos oss på KFX HR-partner. Du når oss på 08-663 99 00.