Vill du arbeta med kundservice i framtiden med fokus på ekonomi?  Visa ditt

Vill du arbeta med kundservice i framtiden med fokus på ekonomi? Visa ditt

Arbetsbeskrivning

OM WORKZ

Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder dig en trygg, fast anställning med kollektivavtal. Vi tar ansvar för din kompetensutveckling, vi coachar och ger feedback - allt för att säkerställa att du får en lång och framgångsrik tid inom kundserviceyrket.

Vi ger dig grunden för ditt fortsatta yrkesliv. Vi vill att du ska vara den bästa möjliga kundservicemedarbetaren. Därför investerar vi både tid och pengar på att certifiera dig. Det gör vi för både din, Workz och våra uppdragsgivares skull. Certifieringen bygger på en rejäl grundutbildning följd av olika träningspass och löpande coachning och utvärdering, allt med fokus på dina egna utvecklingsbehov. Det kommer göra dig mer effektiv, trygg och glad på jobbet.

Tjänsten omfattas naturligtvis av kollektivavtal, vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande lön, semester och pension.

VAD GÖR EN KUNDSERVICEMEDARBETARE?

Vi ser ett ökat behov av kundtjänstmedarbetare med inriktning ekonomi i Östergötland, majoriteten i Linköping.
Våra kunder i Linköping är banker och övriga aktörer med en ekonomisk inriktning mot privatpersoner.
Vi söker därav spontant fler kundrådgivare till våra kunders serviceavdelning i Linköping för att möta höstens behov tidigt.

De eventuella uppdraget är att erbjuda god service och utveckla relationerna med kunderna, och förstärka den positiva upplevelsen för de som ringer in. I rollerna våra kunder har så möter du såväl nya som befintliga kunder via kanalerna telefon, chatt, mail och sociala medier. Du har en viktig roll i att skapa en positiv kundupplevelse eftersom du ofta är kundernas första kontakt.

Kundservice besvarar olika typer av ärenden från start. Vi ser att man kan på ett pedagogiskt sätt kan förklara och argumentera för den bästa lösningen för kunden. Det handlar om att vara en problemlösare med en fingertoppskänsla för service, arbetet sker på kontor, ofta i ett större kontorslandskap tillsammans med ett team.

VI SÖKER DIG

Tidigare erfarenheter är meriterande men inget krav. Har du arbetat med människor tidigare, kanske i butik, på restaurang eller i sportsammanhang, är det en fördel. Som anställd hos Workz får du alltid en gedigen utbildning så att du har alla förutsättningar för att klara av din roll som kundservicemedarbetare.
Vi ser gärna att du är intresserad av ekonomi för att få en lättare förståelse för det våra kunder arbetar med.

Språkkunskaper i framförallt nordiska språk är eftertraktat inom kundservice. Ett tredje språk är meriterande, för en del tjänster ett krav, men om inget annat anges är språkkravet för våra tjänster flytande svenska och engelska.

Har du flera frågor eller funderingar får du gärna skicka ett mail till oss på rekrytering@workz.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB
  • 5 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 juli 2021
  • Ansök senast: 30 augusti 2021

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024